eDreamsUSD 100
Anmeldt 28. januar 2016 via mobile enheter

Vi besøkte Pangani Cliffs i 4 dager, og det var et varmt og solfylt opphold. Vi bodde i underetasjen i hovedhuset, som var innredet i en moderne men samtidig tradisjonell swahili-stil, med god luftgjennomstrømming. Hotellet er veldig koselig og personlig, og servicen og humøret på personalet er helt på topp. De gjør virkelig det lille ekstra for å gjøre opplevelsen uforglemmelig.

Maten er helt klart den beste vi fikk på hele oppholdet i Afrika, spesielt seafood barbequen var et klart høydepunkt. Ellers ble bassenget brukt flittig, og for den eventyrlystne korallsamler/fotograf er det store muligheter i umiddelbar nærhet.

Anbefales!

1  Takk, Tomas H
Anmeldt 11. januar 2016

Fantastisk fin plass med god service! Meget hyggelige og serviceinstillte. Rolig og fint område uten noe som helst støy. Fikk med oss rød måne mens vi var der og stjernehimmelen var fantastisk uten all lysforurensing man får så mange andre plasser! Maten var fantastisk god og prisen upåklagelig! Nede ved stranden er det fantastisk å gå og kikke på dyr og sjøliv. Og fine småkulper å snorkle i me masse liv! Rett og slett en fantastisk plass som uten tvil må oppleves! Turen går SELFØLGELIG tilbake dit innen kort tid!

Romtips: Toppetasje i Hovudbygning har fantastisk utsikt
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Arve H
Anmeldt 11. januar 2016

Fredelig, vakkert og avslappende er tre ord som beskriver Pangani Cliffs Lodge godt. På Pangani Cliffs Lodge tilbyr dei nydeleg frokost, vakre rom og høg standard. Skal du på romantisk ferie, er dette absolutt plassen å reise til. Dei har bar, basseng, private bungalows, og fleire rom i hovedhuset. Dei ansatte er service innstilte, og veldig flinke. Eigarane er flotte mennesker som gjerne hjelper deg med å planlegge utflukter og resten av reisen din. Eg skal tilbake.

Romtips: Vil du våkne opp til soloppgangen, velg eit rom oppe i hovedhuset.
  • Reisetype: Reiste med venner
3  Takk, Stephanie B