Priceline
eDreamsUSD 100
Orbitz.com
Anmeldt 29. desember 2018

Vi hadde en god uke sammen med venner. For meg var det spesielt mulighetene for aktiv ferie: På fjære et flatt, bredt rev, ypperlig for lange fotturer, med spennende klippeformasjoner, krabber og skjell. ( nb: Gode sko!) Vi kunne gå i over to timer og endte da på en vakker sandstrand med palmer og lokal fiskelandsby. Rett nedenfor hotellet hadde revet små "badekar" med sandbunn der man kunne ligge i varmt vann og se på bølgene og floa som kom inn. På flo er alt oversvømmet, men da ligger sandstranda der med deilig sand. Også fine fotturer langs dirt roads til landsbyen eller til Pangani river med ferge til en ekte liten afrikansk by. Etter all aktiviteten og en god lunsj tar du middagsluren i en skyggefull hammock, mens den behagelige vinden fra det indiske hav vugger deg og du ser på de lokale fiskebåtene komme inn med sjømaten du får til middagen.
Et fantastisk opphold, vil tilbake!

Romtips: Størst rom i hovedhuset, men mer luftig ellers: Ikke hele vegger, deilig vind fra havet. Likevel trygt mot mygg.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Torbjørn O
Anmeldt 29. desember 2018

Reiste sammen med venner for å oppleve Afrika i spennende omgivelser. Gjett om vi fikk innfridd! Pangani Cliffs tilbyr alt fra nydelig mat, god drikke, store og gøyale rom/bungalows med brisen fra Det Indiske hav blåsende tvers gjennom.Et annet pluss var de store sengene med kvalitetsmadrasser. Personalet var veldig hyggelig og serviceminded. I den enkle, men herlige baren treffer du vennene dine/andre gjester til utsøkt drikke. Ønsker du en stille stund, kan du finne mange utsiktspunkt over stranda og havet. Store muligheter til mange aktiviteter: Turer langs stranda og på revene, du kan jogge/gå i bushen omkring og oppleve små landsbyer, du kan dra på fisketur for å fiske tunfisk eller 14-kilos barracudaer eller snorkle/dykke på revene utafor kysten. Must-do: Slappe av i de naturskapte badehullene på stranda (som fylles ved flo); varmt og deilig vann. Oppholdet var helt unikt, bare prøv.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, ToveM91
Anmeldt 28. januar 2016 via mobile enheter

Vi besøkte Pangani Cliffs i 4 dager, og det var et varmt og solfylt opphold. Vi bodde i underetasjen i hovedhuset, som var innredet i en moderne men samtidig tradisjonell swahili-stil, med god luftgjennomstrømming. Hotellet er veldig koselig og personlig, og servicen og humøret på personalet er helt på topp. De gjør virkelig det lille ekstra for å gjøre opplevelsen uforglemmelig.

Maten er helt klart den beste vi fikk på hele oppholdet i Afrika, spesielt seafood barbequen var et klart høydepunkt. Ellers ble bassenget brukt flittig, og for den eventyrlystne korallsamler/fotograf er det store muligheter i umiddelbar nærhet.

Anbefales!

1  Takk, Tomas H
Anmeldt 11. januar 2016

Fantastisk fin plass med god service! Meget hyggelige og serviceinstillte. Rolig og fint område uten noe som helst støy. Fikk med oss rød måne mens vi var der og stjernehimmelen var fantastisk uten all lysforurensing man får så mange andre plasser! Maten var fantastisk god og prisen upåklagelig! Nede ved stranden er det fantastisk å gå og kikke på dyr og sjøliv. Og fine småkulper å snorkle i me masse liv! Rett og slett en fantastisk plass som uten tvil må oppleves! Turen går SELFØLGELIG tilbake dit innen kort tid!

Romtips: Toppetasje i Hovudbygning har fantastisk utsikt
1  Takk, Arve H
Anmeldt 11. januar 2016

Fredelig, vakkert og avslappende er tre ord som beskriver Pangani Cliffs Lodge godt. På Pangani Cliffs Lodge tilbyr dei nydeleg frokost, vakre rom og høg standard. Skal du på romantisk ferie, er dette absolutt plassen å reise til. Dei har bar, basseng, private bungalows, og fleire rom i hovedhuset. Dei ansatte er service innstilte, og veldig flinke. Eigarane er flotte mennesker som gjerne hjelper deg med å planlegge utflukter og resten av reisen din. Eg skal tilbake.

Romtips: Vil du våkne opp til soloppgangen, velg eit rom oppe i hovedhuset.
3  Takk, Stephanie B