“God middag”

Vurdert som nr. 22 av 155 Restauranter i Unawatuna
God for: Lokalt kjøkken, Barscene, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde en god middag her, kan virkelig anbefale denne. Fersk fisk, der du også kan velge fra en slags frysedisk de har i restauranten. Kan være lurt å bestille bord.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 897marthea

Anmeldt 3. mai 2018 via mobile enheter

God mat, verd et besøk. Lurt å bestille bord på forhånd. Populært sted. Kom en koselig kar og spilte gitar og sang for oss.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, toved2018
Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

Vi har besøkt restaurant 2 dager- hadde kommet tilbake igjen men det var siste dagene på unawatuna.
Maten smakte helt sykt godt, service er veldig bra, meny er variert og mye å velge mellom. Finnes både veldid dyre og middels dyre alternativene. Er en del dyrere enn sri lankisk mat, men var verdt det også.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, funkyfoodietraveler
Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Her får du virkelig god fersk sjømat, det er hyggelig atmosfære og man kan sitte på stranden å spise. Personalet er hjelpsom med å tilrettelegge de ønsker du har.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, larssundsbo
Anmeldt 24. januar 2018 via mobile enheter

Fiskerettene var svært gode. IKKE kjøp kjøtt. Biffen var så seig at det ikke lot seg gjøre å skjære i den. Når jeg sa ifra om dette, leverte så å si alt tilbake, var det ikke noe snakk om at jeg ikke skulle betale for den. Mitt råd: ikke kjøp middag her. Alt for dårlig service!!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Arnt B

Reisende som så på Kingfisher, så også på

Unawatuna, Galle District
Unawatuna, Galle District

Har du vært i Kingfisher? Del dine erfaringer!