Galle Fort & Jungle Beach Dagstur fra Colombo

Ulike måter å oppleve Jungle Beach på
Galle Full-Day Tour
60 anmeldelser
Anmeldt 21. februar 2018

Lonley planet anbefaler å dra dit - og det gjør vi og! Stranden ligger 5-10 min unna Unnawatuna med tuktuk. Selve stranden i Unawatuna er ikke så fin så det anbefales abbsolutt å dra Jungle beach. Vi dro på den delen som hadde "servering" - ok på drikke, tror ikke maten er noe særlig. De har noen solsenger der. Herfra kan man gå til den den andre delen som kanskje er enda mer eksotisk. Stranden er liten og da vi var der var det lite folk. Nedgangen til stranden er eksotisk og på stranden leker apne i trærne.

Det som er trist å se er alt søppelet som skjuler seg bak stranden..

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, norge2018
Anmeldt 31. januar 2018 via mobile enheter

Skjønner ikke at noen drar hit. Liten strand og forsøplet sted. Overpriset taverna med aggregat som støyer. Gikk tur på stranden og det var oppsamlingsplass for søppel like i nærheten av der de fleste oppholdt seg.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, GreteNorway
Anmeldt 7. mars 2017 via mobile enheter

Fin strand. Det er en enkel restaurant der. Ikke så gode badeforhold, men deilig og avslappende sted. Liten strandbukt rundt hjørnet. Bedre badeforhold der.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, marmelita
Anmeldt 2. februar 2017

Stranden ligger nord for Unawatuna og er litt bortgjemt, men lett å finne ved bruk av tuk tuk. Var litt skeptisk første dagen vi skulle dit fordi i noen anmeldelser ble det sagt at betjeningen var "rude" mht oppførsel. Vi fikk slett ikke det inntrykket. De var hjelpsomme og maten var enkel, men frisk og kjempegod. Første dagen ba jeg om ekstra chili som jeg fikk etter litt diskusjon om hva jeg mente. Ved neste besøk var den på plass uten spørsmål og med et lurt smil. Solsengene (benkene) ble raskt flyttet om man ønsket det og ellers var det bare positive ting å si om besøket. Med hensyn til snorklemuligheter var det mange fine fisk å se på venstre siden av stranden inn mot steinkanten. Ikke så mye store fisk og korallene var det sparsomt med så det var greit, men ikke det helt store. Stranden var kjempefin uten altfor store bølger som gjorde at det var fint å bade og svømme. Godt alternativ til stranden på Unawatuna.

Dato for opplevelse: januar 2017
1  Takk, bjonordby
Anmeldt 2. februar 2017

En koselig strand, uten bølger og med muligheter for leie av snorkleutstyr.
Lå fredelig til i jungelen, med en herlig sand

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, perolavbjerkeli