Booking.comUSD 71
TripadvisorUSD 71
ZenHotels.com
eDreamsUSD 71
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Dette hotellet kan anbefales! Hotellet er rent til en hver tid, hyggelige ansatte og ikke langt fra stranden.
God frokost var det også, og de ansatte er veldig behjelpelig hvis man lurer på noe.
Vi likte oss godt her og kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Ceccy94
Anmeldt 5. juni 2018 via mobile enheter

Dette hotellet anbefaler min mann og jeg på det varmeste. Rent og pent, med et veldig hyggelig og imøtekommende personale. Vi storkoste oss fra første stund! Rommet ble vasket og ryddet hver dag, og det hadde aircondition. Viftene i taket i restauranten ble satt igang med en gang vi satte oss ved et bord (restauranten er utendørs). Fra bordene kan man se utover en frodig og velstelt hage, mens apekattene lekte i trærne - fantastisk! Vi spiste hver dag både frokost (som er i prisen) og middag på hotellet! Det finnes ikke bedre mat i mils omkrets - vi la vel på oss et par kilo hver i løpet av de 12 dagene Igjen - anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, grog449
Anmeldt 12. mars 2018

Eksotisk og innbydende hotel med bungalower bak. Kort vei til stranden, og norsktalende vertskap. Vertskapet er veldig imøtekommende og ordner alt fra Tuk-tuk til arrangement, for eksempel søm, gullsmed, middagsanbefalinger. Kostnader for å oppholde seg her for nordmenn er gunstig, rimeligere enn Thailand

Romtips: Ingen spesielle hensyn å ta
Dato for oppholdet: februar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Reiulf
Anmeldt 26. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk plass å komme til etter noen dagers rundtur i bil. God pris! Utmerket service, blide og omsorgsfulle alle sammen! Åpne og ærlige. Bestilte tuc tuc og transport med trygge sjåfører. Lett å føle seg hjemme. Rene og delikate rom. Nydelig mat til forskjellige ganer. Utrolig hyggelig atmosfære. Gjestene kommer stadig tilbake og blir flere uker. Er også velegnet for større familie- eller venneturer. Kort gåavstand til hovedstranda med mange restauranter. Fem minutter med tuc tuc til fantastisk surfestrand og en strand man kan dykke med store skilpadder!

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Camilla G
Anmeldt 24. november 2017

Flotte rom med godt renhold
Hoteller ligger med nærhet til stranden og kun noen minutter med tuktuk til flere idyllidue strender
Hotellet serverer nydelig trygg mat i en koselig atmosfære
Et ypperlig utgangspunkt også for turer til severdigheter i området
Anbefales på det varmeste også for barnefamilier

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Sverre P