“Nydelig biff”

Del posto restaurant & wine Bar
Vurdert som nr. 2 av 38 Restauranter i Baska Voda
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Hadde biff, som var perfekt tilberedt. Deilig tilbehør til. Nydelig rød og hvitvin. God service. Beste maten i Baska Voda

Dato for besøk: september 2021
Takk, annegros

Anmeldt 15. september 2021

Veldig fornøyd med mat og service. Spiste her 3 kvelder i løpet av uken vi var i Baska Voda.
Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, anjakristina2020
Anmeldt 1. oktober 2019

En stilig lekker restaurant med profesjionelt nivå. Kelneren svært servicevennlig medckunnskaper om mat og vin.,Vi valgte sjømat for to med fisk og skalldyr lekkert antettet

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, Knut R
Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Nydelig tre retters med vin og koslig kelner. Verdt hver en kuna. Lava cake av pistasj er nydelig. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: september 2019
Takk, trineelisabethf
Anmeldt 22. september 2019

Vi hadde en nydelig matopplevelse med toav husets sammensatte menyer.Servicen var super og vinen kjempegod.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, 268lillianl

Reisende som så på Del posto restaurant & wine Bar, så også på

Brela, Split-Dalmatia County
Baska Voda, Split-Dalmatia County

Har du vært i Del posto restaurant & wine Bar? Del dine erfaringer!