“Familietur for 22 pers.”
Anmeldelse av Restaurant Bracera

Restaurant Bracera
Vurdert som nr. 1 av 38 Restauranter i Baska Voda
Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11. desember 2018

Stor feiring med hele fam. Bestilte spisesteder på forhånd. Bracera var en ny bekjentskap for oss. Den såså liten ut fra gaten, og ikke inneservering. Men vi ble vist til annen etasje ,og en koselig uteplass under tak. Vi var ute etter et enklere sted, og dette var helt flott. Personalet var positive og serviceinnstilte. Hver av oss 22 kunne bestille det de ønsket, og alt ble raskt servert. Kan gjerne rekommandere Bracera til alle, hvis de ikke ønsker såPyntet og fint sted. Perfekt for oss,og veldig fornøyde. Prisen var heller ikke noe å klage på. Supert.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Eldrid

Anmeldt 8. oktober 2018

Under vår uke i Baska Voda besøkte vi denne restauranten flere ganger. Til lunch fordi den ligger praktisk til like ved stranden og for middag fordi maten er kjempegod og servicen unik. Vi fikk en opplevelse at dette var en stamresturant for mange og det var hele tiden god stemning og har ingen problem med å skjønne det. Vi vil dit igjen!

2  Takk, ReiseAnette
Anmeldt 17. september 2018

Trivelig restaurant med veldig serviceinnstilt betjening. Billig mat var det også. Spiste lunsj her tre ganger under oppholdet. Spaghetti bolognese er veldig god med en ordentlig kjøttsaus. Vil også anbefale pizza med spekeskinke og ruccola. Veldig god bunn på pizzaen her! Skikkelig stenovnsbakt pizza!

Takk, ingerida2017
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

En god restaurant med utmerket service. Typisk uterestaurant med god lokal mat. Sopska salaten er meget god og det samme er den kremede tomatsuppa. De har alle de gode kroatiske rettene og utvalget i vin er bra. Anbefales

Takk, Voyage761560
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Full restaurant så det tok litt tid før vi fikk bord. Maten var Ok, ikke noe ekstraordinært. Veldig dårlig tilbehør, kun kjedelig pommes frites til alt. Ok porsjoner til prisen. Det tok veldig lang tid før vi fikk betalt. Kommer ikke igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 858mtorres

Reisende som så på Restaurant Bracera, så også på

Brela, Split-Dalmatia County

Har du vært i Restaurant Bracera? Del dine erfaringer!