“Styr unna”

Bistro Putnik
Vurdert som nr. 13 av 38 Restauranter i Baska Voda
Kjøkken: Kroatisk
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Min mann bestilte lammekoteletter. Disse var det ikke kjøtt på, kun fett. Spurte om vi skulle betale full pris, men det måtte vi, siden kokken hadde gått hjem. Endte opp med pizza stykke på bakeri oppi veien. Jeg hadde wienersnitzl, denne var helt grei. Men savnet saus til begge rettene, de hadde kun ketchup og majones. God rødvin. Service var helt ok, men som sagt veldig dårlig opplevelse av lammekjøttet.

Dato for besøk: september 2021
Takk, annegros

Anmeldt 4. august 2019

Hyggelig betjening, helt ok mat. Valgte å gå hit en kveld det regnet mye. Omgivelsene er så som så, men i alt helt gjennomsnittlig.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, Nicoline S
Anmeldt 16. juni 2019

Kjempetrivelig betjening, utrolig god mat og service. Her føler en seg velkommen. Vi var her på ferie i fjor også og bestemte at vi ville tilbake, noe vi ikke angrer på.Har spist på mange ulike restauranter i Baska Voda, Putnik er en av de beste enten det er frokost, lunch eller middag. Trivligere betjening finnes ikke. Vi kommer helt sikkert tilbake

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, 878heinf
Anmeldt 12. juni 2019 via mobile enheter

Alltid hyggelig betjening. Stort utvalg av retter og alltid ferske råvarer. Mye mat for pengene - anbefaler nationaltetten Peka - den må bestilles 1 dag i forveien.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Denise curran F
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Her ble jeg rett og slett misfornøyd. Fryktelig tørt kjøtt og chips som var dynket i olje gir ikke noe mersmak. Eneste positive jeg har å si er at serveringspersonellet var tribelig når man endelig fikk kontakt med dem.
Her skal sies hvis du ikke like røyklukt når du spiser, så styr LANGT unna! Her er det tillatt med røyking og for min egen del var det med på å trekke masse ned på helhetsinntrykket når bordene rundt deg konstant røyker.

Dato for besøk: august 2018
Takk, ronjamari

Reisende som så på Bistro Putnik, så også på

Brela, Split-Dalmatia County

Har du vært i Bistro Putnik? Del dine erfaringer!