Expedia.comUSD 187
FindHotelUSD 181
eDreamsUSD 181
Anmeldt 4. september 2019

Hotell horizont har en fantastisk beliggenhet like ved stranden.Fantastisk god service fra alle ansatte på hotellet.Frokost og middag var noe kjedelig med lite kunnskap om cøliaki og melkeallergi. Men vi kommer gjerne tilbake en gang. Vi var 11stk som bodde på hotellet og alle trivdes godt.
PS. Hotellet bør fjerne teppene på rommene.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Reidar2447
LukaSvragulja, Manager på Hotel Horizont, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Dear Reidar2447,

Thank you for taking the time to write a review following your recent stay with us at the hotel Horizont.
I am thrilled to read that you thoroughly enjoyed your stay and our location and hotel facilities were to your convenience.
Your suggestions for improvement we will seriously take into consideration.

We all look forward to have you for more fantastic stays with us!

Kind regards,

Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Stort hotell med virkelig gode fasiliteter. Selv om vi bodde her 14 dager i den travleste perioden var det god kapasitet både i spisesalen, spa & velvære, og ved bassenget.
Flott med kort vei til stranden og vi varierte mellom basseng og strand. Kort vei til gode restauranter.
Man aner et snev av Øst-Europa, men helt Ok kvalitet og betjeningen var hyggelige og hjelpsomme.
Både massasje, ansiktspleie og hårklipp ble benyttet.
Eneste lille irritasjon var bass-dunkingen hver kveld fra strandbaren Borik, som hører til hotellet. Gikk greit å sovne allikevel.
Kommer gjerne tilbake!

Takk, KnutWT59
LukaSvragulja, Manager på Hotel Horizont, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2019

Dear KnutWT59,

Thank you for taking the time to write a review following your recent stay with us.

We all look forward to have you for more fantastic stays with us.

Warm regards,

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Vi var et par på ferie her, og hadde et greit opphold. Det startet imidlertid ikke bra. Da vi ankom hotellet var rommrt vårt klart med det samme, vi så at teppet på gulvet var slitt og lappet, men slo oss til ro med det. Renholdet var bra. Vi hadde værelse rett ved heisen, og det gikk opp for oss i løpet av den første natten at dette var vi ikke fornøyd med. Da heisdørene åpnet seg kom det to ganske høye pling, og de kunne vi høre tydelig fra rommet. Vi kontaktet resepsjonen for å høre om mulig rombytte neste dag. Vi fikk først tilbud om et rom i en annen fløy, men dette var ikke stort bedre enn det vi hadde. Så vi prøvde på nytt, vi spurte om hvor mye det ville koste å oppgradere til en høyere standard. Da sier resepsjonisten at vi kunne få en junior suite uten tillegg i prisen. Kjempefornøyde flyttet vi inn der. Stort bad med dusj/badekar, oppholdsrom, soverom med god seng, nok av skap plass. Kostnadsfri safe. Minibar mot betaling. Vi hadde halvpensjon, både frokost og middag var bra, variert og godt. Skal jeg sette fingeren på noe så var det lite fisk. Bassenget er ikke så stort, men helt greit. Alltid nok solsenger, og badehåndklær lånes kostnadsfritt i spa senteret. Stort velvære anlegg på hotellet, kulper, badstu, tyrkisk bad mm. Restaurant som serverer småretter rett ved bassenget, billig og godt. Godt renhold over hele hotellet og veldig hyggelig og serviceinnstilt betjening. Men hotellet trenger en oppgradering, og teppene på rommene bør absolutt fjernes.

3  Takk, thordagliet
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Det beste med hotellet er beliggenheten, vennlig serviceinnstilt ansatte og frokosten. Flotte rom, men teppene på gulvet burde fjernes. Brukbart basseng, og det går greit å finne seg solseng. Håndduker ved bassenget kan man hente som man lyster

2  Takk, ViJo56
Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Gammelt hotell med små rom, vegg-til-vegg teppe. Liten dusj i badekaret. Fin beliggenhet i Baska Voda, kort reisevei til Makarska. Kjedelig frokost, lite variasjon. Hyggelig personal. Stiv pris for en ukes ferie.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 422ellene
LukaSvragulja, Manager på Hotel Horizont, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2019

Dear 422ellene,

Thank you for taking time to share your feedback about your recent stay with us.
We're really sorry to read that the hotel didn't meet your expectations regarding room standard and variety of breakfast. If we knew that during your stay, our helpful staff would gladly offer you another options for breakfast. Your suggestions about breakfast variety are warmly welcomed.
Thank you for deciding to spend your holiday at hotel Horizont and we still hope you would decide for another stay.

Kind regards