“Nydelig mat!”

Vurdert som nr. 4 av 38 Restauranter i Baska Voda
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. september 2021

Her bestiller man hovedrett, og det tilbehøret man ønsker! Blir derfor ganske dyrt, men maten er fortreffelig. Spiste indrefilet med grillede grønnsaker, småpotet og peppersaus. Alt smakte fortreffelig.

Takk, 300benten

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på denne restauranten for drøyt to år siden. Da var den middels bra ut i fra pris/kvalitet. Vårt besøk for to dager siden var en katastrofe. Personalet var «innlært» hyggelig , greit nok. Det vi imidlertid fikk servert var ikke greit.
Den annonserte indrefileten var en seig kubbe kjøtt, langt i fra der indrefileten finnes på dyret, juks. Blekksprut m dampende grønnsaker var mildt sagt ikke velsmakende, (med tilsetning av friterte poteter og saus dandert i en pose). Salat av sesong grønnsaker besto til dels av «dau» grønn salat som var direkte brun og i oppløsning. Vi klagde, men fikk ingen respons. Salaten som ble sendt tilbake måtte vi betale for. Vi har ikke funnet så dyre priser i Baska Voda, grenser opp mot svindel. Normalt betaler vi gjerne i overkant hvis vi får servert kvalitet.

Takk, 677knutj
Anmeldt 29. september 2019

Dette ble vår favorittrestaurant da vi var ei uke i Baska Voda. Her er det masse å velge mellom og alt vi spiste var flott tilberedet, smakte godt og i store porsjoner. Topp service, selv når sesongen er litt på hell. En kan sitte både ute og inne. Fin utsikt mellom trærne utover sjøen og solnedgangen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Morten A
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og service. Ett av de bedre resturantene i Baska Voda.
Kommer til å spise her flere ganger denne ferien

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 753linej
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, service på topp. Gode vinanbefalinger, og en av de beste sjokoladefondantene ever❤️
Oppmerksomme og hyggelige servitører.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Bente E

Reisende som så på Restaurant & Wine Bar Matrioska, så også på

Brela, Split-Dalmatia County

Har du vært i Restaurant & Wine Bar Matrioska? Del dine erfaringer!