“Både veldig bra og litt dårlig!”
Anmeldelse av Borik Restaurant

Borik Restaurant
Vurdert som nr. 14 av 38 Restauranter i Baska Voda
Anmeldt 21. september 2021

Beliggenheten er perfekt ved stranden. Servicen er hyggelig! Første gangen var det heller kjedelig mat, men pga. beliggenhet ville vi gi dem en sjanse til. Det angret vi ikke på. Bestilte sushi og vårrull. Smakte fantastisk begge deler! Sushikokken kom ikke før kl. 1500. Omelett kunne vi ikke få etter 1200. Synd, siden omelett er perfekt til lunch. Western Pizza var god, og sushien super! Kommer tilbakeneste gang vi er i Baska Voda.

Takk, 300benten

Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Borik har den beste beliggenheten i Baska Vida. Det er god service av hyggelige betjening, god mat og, ikke minst, fin musikk om kvelden.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Geir H
Anmeldt 6. oktober 2019

God mat, hyggelig servitør og eier. Rett ved stranda. Og musikk fra kl 19 og utover. Kan anbefales og ta en drink og mat der

Dato for besøk: september 2019
Takk, bandit100A
Anmeldt 29. september 2019

På Borik kan du sitte nesten i vannkanten og nyte et godt måltid. Gode lunsj-tilbud, rimelig og god mat i store porsjoner. På ettersommeren kan en sitte her og nyte solnedgangen uten utsiktshindringer. God service.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Morten A
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Dårlig service, tok en time fra vi bestilte mat til vi fikk den. Betjeningen var mer opptatt av å stresse enn å ta hånd om sine kunder.

Dato for besøk: august 2019
Takk, poa_travel_00

Reisende som så på Borik Restaurant, så også på

Baska Voda, Split-Dalmatia County

Har du vært i Borik Restaurant? Del dine erfaringer!