“Flott måltid”

Castro Restaurant & Cafe Bar
Vurdert som nr. 3 av 68 Restauranter i Palaiochora
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Nydelig kveld! God service, svært god mat og fantastisk utsikt! Litt dyrere enn tavernaer men verd det!

Takk, Gull O

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Moderne plass med meget bra utsikt. Vi spiste ikke brukte kun bar i 2 etage. Helt ordinært høye priser og dårlig utvalg i øl. Men god utsikt og bra utvalg i drinker

Takk, Petter E
Anmeldt 9. september 2018

Spiste 2 ganger på en uke og maten var god...
Vil anbefale tunfisken , denne var nydelig og var det beste jeg spiste på restauranten

Deilig å sitte å se solen gå ned og de lager gode cocktailer.

Takk, John M
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste fisk som ble servert med noen utrolige gode poteter. Det var små poteter som først var kokt med skallet på og som så ble fritert . Utrolig godt . Virkelig et sted å anbefale om en er i Paleo Chora.

Takk, Lars Birger L
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Hadde en god opplevelse her. Hyggelige, god mat og utsikt. Moderne retter blandet med noen tradisjonelle

Takk, adventure1532

Reisende som så på Castro Restaurant & Cafe Bar, så også på

Palaiochora, Chania fylke

Har du vært i Castro Restaurant & Cafe Bar? Del dine erfaringer!