TripAdvisor
Palaiochora
Publiser
Innboks
Søk

“Original, hyggelig og god mat”

ThirdEye Vegetarian Restaurant
Vurdert som nr. 7 av 70 Restauranter i Palaiochora
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 30. august 2019

Vi har vært mye i Paleochora tidligere, men dette året ble det bare et kort besøk. Da var det ikke vanskelig å bestemme seg: det måtte bli lunsj på "det tredje øye". Vi er ikke vegetarianere, så valget skyldes bare at de lager god mat, har trivelige lokaler og skaper en god stemning.

Utvalget varierer fra dag til dag, men er alltid en blanding av greske og asiatiske retter. Mange forskjellige smaker og mye eksotisk krydder. Vi var seks, ingen valgte det samme, og alle var godt fornøyd.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Sigurd H
eftihisb, Manager på ThirdEye Vegetarian Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Thank you Singurd for the kind words!
Hopefully next year your visit lasts longer :)

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

God lokalprodusert mat ( fra fjellgården til eierens far). Vi spiste åtte forskjellige retter og var alle veldig fornøyd. Koselig atmosfære. Anbefales

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 680benteb
Anmeldt 5. juli 2018

Dette er favorittrestauranten etter å ha spist oss gjenom Paleochoras mange restauranter. Det er morsomt at favoritten ble en vegetarrestaurant, ikke bare byens, men visstnok Kretas eneste vegetarrestaurant. Her får du velkomponerte og velsmakende retter. Betjeningen er stolte og dyktige. Vi spiste mye forskjellig, men dagens hamburger var kanskje favoritten. Den inneholdt blant annet egg, brødsmuler, fennikkelfrø, brokkoli og serveres med ost, sprøtt hamburgerbrød og sylteagurker. Denne hamburgeren skal vi forsøke å kopiere hjemme på kjøkkenet. Blir dette litt for lite vegetar (vegan) for deg, er det plenty av andre retter du kan prøve.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Harald N
Anmeldt 26. juni 2017 via mobile enheter

Beste vegetarmaten vi har smakt noen gang. Gode priser, hyggelige kelnere. Frister absolutt til gjentagelse !

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Hanne B
Anmeldt 2. oktober 2015

Vi ville prøve vegetarmat og behøvde veiledning da vi er relativt uerfarne. Personalet virket lite interessert og lite hjelpsomme. Dette blir dessverre ikke et av våre spisesteder i fremtiden..

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, annlome60

Reisende som så på ThirdEye Vegetarian Restaurant, så også på

Palaiochora, Chania fylke

Har du vært i ThirdEye Vegetarian Restaurant? Del dine erfaringer!