“God mat og hyggelig service”
Anmeldelse av Cape Crocodile

Cape Crocodile
Vurdert som nr. 17 av 69 Restauranter i Palaiochora
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Restauranten ligger hyggelig til og vi fikk bord helt nede ved vannkanten. Servitørene var hyggelige og ga det lille ekstra av service. Godt med humor var det også. En veldig god opplevelse.

Vi spiste spicy feta til forrett og souvlaki og svin med roquefort som hovedretter. Anbefales å dele forretten da det var mye mat, men det kan man ikke klage på.

Godt vinutvalg hadde de også.

Takk, linnern

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Var her to ganger i løpet av 14 dager, uhøytidelig og koselig sted helt nede ved havnen. Både spareribs, T-bone steak og biffene var helt fortreffelige. Alle åtte av oss var fornøyde. Min biff var litt mye stekt en gang, ingen problem. Fikk straks en ny stekt etter mitt ønske

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, 680benteb
Anmeldt 18. mai 2019 via mobile enheter

Kunnskap om mat og vin er stor. God hjelp til å plukke ut riktig vin til maten gjorde at måltidet ble perfekt,
Er du på jakt etter hyggelig spisested med godt kjøtt, er dette stedet. Ikke fisk på menyen.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, MorganLillegard
Anmeldt 27. september 2018

God mat og flott service.
Ikke gresk mat, baserer seg på "europeisk" kjøttmeny.
Ligger flott til ved strandpromenaden.
Navn etter profil på fjell, sett mot vannet.

Takk, Inge Nicolai A
Anmeldt 9. september 2018

Savner du biffen i ferien er dette stedet å spise dette.
Vi hadde biff med rosemarin som smakte nydelig.
Huset rødvin var også god

1  Takk, John M

Reisende som så på Cape Crocodile, så også på

Palaiochora, Chania fylke
Palaiochora, Chania fylke

Har du vært i Cape Crocodile? Del dine erfaringer!