“Fantastisk service og mat!”
Anmeldelse av Portofino

Portofino
Vurdert som nr. 9 av 69 Restauranter i Palaiochora
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 11. august 2021

Kjæresten og jeg spiste kjøttbollene og moussaca som var nydelig tilberedt. Jeg ønsket å drikke hvitvin til maten og fikk dermed tre ulike smaksprøver for at jeg så kunne velge det jeg likte best. Servicen var rask, effektiv, og personlig til tross for mange kunder.

Da vi skulle betale ble vi tilbudt raki med mange ulike smaker. Dette serverte de med litt frukt.

Alt i alt: prisene, servicen og maten var alt en kunne ønske.

Takk, linnern

Anmeldt 24. oktober 2019 via mobile enheter

Beste restaurantanten i byen. Rolige omgivelser med masse utvalg i maten. Barnevennlig og høflige ansatte

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, trtor
Anmeldt 28. september 2019

Koselig sted med god service. Nydelig mat, spesielt ovnsrettene. Kommer gjerne tilbake hit. Hyggelig serviceminded personale. Beliggenheten er perfekt med utsikt utover havet.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Beathe J
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Herlig sted, nydelig mat og trivelig vertskap, maten ble servert raskt og vi fikk vurdere tre forskjellige viner nå vi bestilte huset vin

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 182haralds
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Maten var bra, men tok litt for lang tid å få maten på bordet. Vi var en voksen og tre barn. Tæret litt på tålmodigheten...

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, smilla_onthego_123

Reisende som så på Portofino, så også på

Palaiochora, Chania fylke

Har du vært i Portofino? Del dine erfaringer!