Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Gialiskari beach på
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Dette er en flott strand med mindre mennesker og litt mer avslappet enn stranden inne i Paleochora. Det er lett å gå eller sykle hit men varmen kan være utfordrende. Ta med drikke på turen.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Petter E
Anmeldt 4. september 2016 via mobile enheter

Kan ikke bli bedre! Her koser vi oss enten det er med tekstiler eller uten. Koselig taverna med god mat. Anbefales.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Arne A
Anmeldt 17. juli 2016

Du tar grusveien forbi campingen., og sykler/kjører 6 km østover. Her finner du tre flotte strender som henger sammen - den ene vendt vest mot Paleochora, den andre rett sør, og den tredje vender sørøstover. De to sistnevnte er de beste som familie strand. God plass og krystallklart vann. Mulig å få kjøpt mat og drikke ved 2 tavernaer.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Arne N
Anmeldt 15. juli 2016 via mobile enheter

Flott strand 10min kjøring utenfor Paleochora. Med muligheter til å slappe av i skyggen eller i sola. Veien er grusvei, men utvides nå. Så grei vei. Flere utsalg og mulig for massasje , hårklipp.

Dato for opplevelse: juli 2016
1  Takk, Mortjohn
Anmeldt 13. august 2015 via mobile enheter

Nydelig strand, stille og rolig selv om de er fult på alle sengene på småsteinsstranda. Et sted du kan være hele dagen. Grei mat i den lille tavernaen.

Dato for opplevelse: august 2015
1  Takk, Anne Britt G