Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Enda en gang har vi hatt fire flotte uker i Stalis og på Creta Solaris som er et sted i egen klasse. Et hyggelig vertskap som virkelig tar vare på gjestene på beste måte.Leiligheten har gode senger, rent og pent, kjøkken som er godt utstyrt også med kombiskap for mat.Jyggelig stor balkong og stuen har TV.Aircondition
I resepsjonsdelen er det en lekker terasse som du kan sitte å hygge deg kanskje med noe å drikke fra baren.Et meget hyggelig sted å feriere.

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, kari m
Anmeldt 20. september 2015

Et fantastisk hotel.
Nok en gang har vi vært på Creta Solaris Blir ønsket velkommen hjem, det er virkelig slik at vi føler det er vårt andre hjem. Mange gjester som var både nye og gamle sa akkurat det samme Jeg vil absolutt anbefale å bo her. Da får du virkelig en god ferie og opplevelse på hvordan et vertskap skal være
Lekre leiligheter,lekker bar med terasse,rolig,rent å pent over det hele.Reis hit du vil kkke angre

Romtips: Vi liker annen 2 et.Det er bra over hele
Dato for oppholdet: september 2015
Anmeldt 2. juli 2014

Igjen og igjen kommer vi tilbake år etter år. Finnes ikke bedre sted å bo.Et nydelig sted med alle fasiliteter. Noe som må bemerkes er de gode sengene, det er det ikke alle apartment som har.
Hyggelig bar med en koselig terasse å sitte å ta en drink/vin om kvelden samt prate med Margareta. Et supersted å feriere. Hadde nå fire herlige uker der igjen.

Romtips: Hjørneleiligheter er fine.
Dato for oppholdet: juni 2014
Anmeldt 28. juni 2013

Nå har vi atter en gang hatt fire herlige uker på Creta Solaris.Her er det så avslappende og rolig
Med koselige Margareta og Dimitres som tar seg av alt. Vi regner jo dette som vårt andre hjem..
Vi reiser tilbake igjen i sept for tre nye uker.Her ligger alt til rette for å gjøre fine utflukter, nyte strandlivet eller shoppe i spennende butikker.
Jeg tror ikke du kan finne bedre sted i Stalis.

Romtips: Vi har vår faste leilighet i annen etasje. Men siden huset er to etasjer så er alt veldig bra
Dato for oppholdet: mai 2013
Anmeldt 22. juni 2013

Min mor og jeg har vært på Creta Solaris jevnlig i tolv år nå, og vi trives like godt i dag som den første dagen vi har her i 2001. Det er et par, Margaretha og Dimitris, som driver dette hotellet, og de er der alltid (med ingen unntak) for å gi den beste servicen. Hver gang vi kommer, merker vi at de er oppriktig glade for å se oss som personer, ikke bare som kunder. De følger med på når flyene lander, og sørger for at det står en taxi som venter på oss når vi kommer ut fra flyplassen. Leilighetene er rene og pene til enhver tid, i tillegg til at det er en delikat bar i førsteetasjen. Prisene er svært gode for et så flott hotell, og veien ned til stranden og sentrum er heller ikke lang. Et supert hotell som vi gleder oss til å dra tilbake til hvert år!

Dato for oppholdet: juni 2013
Takk, CECENG