Anmeldt 14. august 2015 via mobile enheter

Lassi Hotel er et koselig hotell med et hyggelig personale. Det er ikke støy fra veien, likevel ligger hotellet ganske sentralt, og en 5-minutters taxitur så er du på torget i hovedstaden Argostoli. Lassi er ikke helt plassen for de som vil ha litt mer liv og røre, det skal sies.
Leilighetene er store med fine terrasser. Badet kunne vært litt større. Men rommene er rene og pene!
Frokosten er god med stort utvalg og nydelig, ferskpresset appelsinjuice. Bassengområdet er stort og veldig koselig, som passer best for litt større barn, ungdommer og voksne!
Det er wifi både i resepsjonen og rundt bassengområdet, men det er ikke i leilighetene, dessverre.
Restauranten Mel's som ligger like ved hotellet var en favoritt! Kan brukes til både frokost, lunch og middag. Mat for en hver smak!
Alt i alt, et flott hotell på en nydelig øy! :)

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Dina B
lassihotel, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Lassi Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Thank you for your review. Its a pleasure for us to know that our guests enjoy their stay at our Hotel.

Anmeldt 1. september 2014 via mobile enheter

Hotellet i seg selv var hyggelig og rent, vi hadde en ålreit balkong, og bassengområdet var toppers for oss som ikke har barn! (Dårlig barnebasseng) 200 m ned til en ganske fin strand, med veldig hyggelige folk som leide solstoler og parasoller. Frokosten og kaffen her var også noe av det bedre jeg har fått på tilsvarende hotell:) Det var også lite insekter her (noe broren min slet med på et annet hotell, da han var på Kefalonia uka etter oss). Litt harde senger:P
Passer kanskje best for par, vennegjenger som er her for å bade og slappe av, eller eldre.

Dato for oppholdet: juni 2014
Takk, HanneLinneaN

Thank you for your review. We hope that you will choose again Lassi Hotel for your vacations in Kefalonia.

Anmeldt 1. september 2014

Var på ferie på Lassi hotell i august 20124, veldig bra motagelse rommene vare pene og rene , nye hånklær og rengjøring hver dag, god frokost buffe, hyggelig og hjelpsom personale. Bare en liten bakke opp til hovedgaten. Likte oss veldig bra her. Også på vi skryte litt av Lorenzo nattevakten maken til hyggelig fyr :) Anbefalles Hvis jeg skulle ta opp noe negativt så syntes jeg sengene var veldig harde.

Romtips: Ville ha bestillt rom med utsikt mot havet. Eller ble det jo noen spaserturer til de fineste strendene. men fin Pool på hotellet stille og rolig-
Dato for oppholdet: august 2014
Takk, Heidilb

Anmeldt 11. juli 2012

Vi kom til et meget vennligt hotell, alle de ansatte gikk rundt og smilte, fra øverste ledelse til de som gjorde rent.
Rengjøring hver dag, rene håndklær hver 3dje dag. Har kun frokostrservering, men den var til gjengjeld verdt pengene. ca. 300 m (nedover) til en nydelig sandstrand, og mange viker med idylliske små grotter.

Romtips: Du kan velge rom eller leilighet. Vi valgte leilighet med markterasse og det var bra. Litt harde senger, men det overlevde vi. Bra utstyrt minikjøkken, som vi ikke benyttet.
Dato for oppholdet: juni 2012
Takk, Freddy E
Anmeldt 13. juni 2012

Hyggelig mottagelse, ja, generelt veldig hyggelig vertskap med Vivi i spissen. Fantastisk bra frokostbuffet med varm og kald mat. De var også flinke til å fylle etter. Hadde rom med flott havutsikt (men det er ingen garanti). Godt renhold. Litt hard madrass men kunne få en mykere overmadrass ved å spørre i resepsjonen, det visste jeg ikke før utsjekk. Perfekt beliggenhet i rolige omgivelser. Vi benyttet ikke bassenget, men det så veldig bra ut.
Traff flere som hadde besøkt Kefalonia utallige ganger, et par var der for 19. gang, og jeg forstår de veldig godt. Det vil garantert bli flere besøk både på Kefalonia og Lassi Hotel :o))

Romtips: Vi var veldig fornøyde med rom 217!
Dato for oppholdet: juni 2012
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
Takk, Grethe F