“Et godt valg”

Kjøkken: Gresk
God for: Lokalt kjøkken, Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 20. juli 2016 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære, imøtekommende og serviceinnstilt personale kombinert med god mat og rikelige porsjoner gjør dette til et av de beste resturantene i Lassi.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Agnar G

Anmeldt 23. august 2015 via mobile enheter

Restauranten hadde veldig god mat, men dessverre var den stappfull begge gangene vi kom. En av gangene måtte vi bare snu og gå på en annen restaurant!
Men, den dagen vi faktisk fikk skvist oss inn i restauranten, var fin Uheldigvis var det en del støy, som gjorde det vanskelig å snakke med hverandre. Bordene stod også veldig tette, så det var trangt å gå. Vi bestilte dessert, men de var tom for det vi ville ha. Vi fikk en annen dessert, på huset. Til tross for alt dette var vi fornøyd med måltidet, og kunne tenkt oss å komme tilbake...

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Dina B
Anmeldt 14. august 2014

Vi spiste middag her flere ganger, dette var den beste restauranten av de vi prøvde i Lassi. Spiste tradisjonell gresk mat som var veldig god. Vi fikk også nydelig dessert "on the house". Det var fullt i restauranten på kveldstid, men vi synes likevel vi fikk god service. (En dag var vi der tidligere på ettermiddagen og da var det helt dødt i restauranten, og da var servicen også mye tregere.)

Dato for besøk: juli 2014
    • Atmosfære
1  Takk, Kjersti B
Anmeldt 26. juli 2013

Absolutt verdt et besøk. Nydelig mat og fin atmosfære. Prøv å få bord helt innerst i lokalet. Fantastisk fint område ved toalettene også, veldig delikat.

Dato for besøk: juli 2013
    • Atmosfære
Takk, 76honesty
Anmeldt 11. juli 2012

Vennlig betjening, meget god mat, husets vin var absolutt drikkendes.

Dato for besøk: juni 2012
Takk, Freddy E

Reisende som så på Butler's House, så også på

Har du vært i Butler's House? Del dine erfaringer!