“For deg som vil ha en god biffmiddag!!”
Anmeldelse av Knife & Fork

Knife & Fork
Vurdert som nr. 2 av 73 Restauranter i Pythagorion
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Kjøttet var av veldig god kvalitet, nydelig champingjongsaus til Min samboer bestilte hamburger hvor kjøttet var litt for godt stekt, så den ble tørr. De beklaget veldig for dette og var ydmyke. De fjernet burgeren fra regningen og ga oss en dessert på huset God service! Ville absolutt dratt tilbake!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, julianeliee

Anmeldt 21. september 2019

God mat, god service, veldig hyggelige eiere og ansatte, ligger på havnepromenaden i Pythagorion med fin utsikt.

Dato for besøk: september 2019
3  Takk, susannea932
kattzoant, Ιδιοκτήτης på Knife & Fork, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2021

Dear Susanne,
We appreciate your nice compliments about Knife & Fork Restaurant and we will be very pleased to host you again soon!

Anmeldt 18. august 2019

Veldig god mat og god service. Spiste en biff med bearnaisesaus, kjøttet var utrolig mørt og godt. Maten var delikat anrettet på fatet. Drikke til ble en god rødvin anbefalt av servitøren.

Dato for besøk: august 2019
4  Takk, Ingertove

Dear Guest,
We highly appreciate your compliments!
Awaiting to welcome you back soon!

Anmeldt 7. august 2019

Vi ble gjort veldig oppmerksom på at vi måtte komme til avtalt tid noe vi gjorde og fikk menyen det var det siste oppmerksomheten vi fikk.
Etter 25 min gikk vi, like sulten og tørste som da vi ankom plassen.
Det høre med til historien at 3 servitører sto inn mot kjøkken og hadde sin sosiale kose tid med latter og moro

Dato for besøk: juli 2019
Takk, KnutBL
Anmeldt 30. juli 2019

Bestilte bord til kl 20:00, Da vi kom fikk vi menyer og ble sittende å vente i over 20 min uten at noen kom for å ta bestilling, fikk ikke spørsmål om vi ønsket noe å drikke en gang. Vi var en gruppe på 5 personer som da reiste oss og forlot stedet. Er de ikke interessert i pengene våre, trenger de heller ikke å få de. Sikkert god mat, den så god ut de gangene servitørene løp forbi oss med tallerkner med mat. Bord som kom etter oss fikk drikke, men ikke vi.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Karin B

Reisende som så på Knife & Fork, så også på

Har du vært i Knife & Fork? Del dine erfaringer!