“Fantastisk mat i flotte omgivelser”

Aphrodite Garden Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 68 Restauranter i Pythagorion
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og en hyggelig betjening. Koselig uteplass, kommer gjerne igjen en annen gang og prøver noe nytt :)

Takk, Terje L

Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og koselig atmosfære, maten ser fantastisk ut på tallerkenen og smakene er gode. Hyggelige personale

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Ronja E
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Deilig mat med spennende smaker, veldig koselig atmosfære og hyggelig betjening. Topp service. Vi kommer igjen kjære venner.

Takk, Sissel A
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Første gang jeg har vært på denne koselige restauranten,det var hyggelige servitører og utrolig god Mat! Hær kommer jeg definitivt tilbake! :)

Takk, ChristineG3557
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk spennende mat og god vin til gode priser, nydelig uteplass og glade servitører. Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Jeanne T

Reisende som så på Aphrodite Garden Restaurant, så også på

Har du vært i Aphrodite Garden Restaurant? Del dine erfaringer!