“Koselig Resturant, med variert meny”

Aphrodite Garden Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 73 Restauranter i Pythagorion
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Alltid like trivelig å komme hit. God mat, vil spesielt anbefale de typisk greske rettene. Fin atmosfære, som både hagen og hele betjeningen sørger for. Et du i Pythagorio, Samos så bør du dra hit.

Dato for besøk: september 2021
Takk, juneevaw

Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Restaurant med god atmosfære og hyggelig betjening. Meget god mat. Med andre ord,så kan jeg anbefale denne restauranten.

1  Takk, 21aliceo
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Koselig restaurant, fin atmosfære og veldig hyggelig personale med chef Vaggelis i spissen.
Veldig god mat.
Restauranten kan anbefales på det sterkeste.

Takk, t0rols
Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Koselig restaurant,atmosfære og hyggelig personale.veldig god mat. Spist der flere ganger og kommer gjerne igjen. Veldig gode fisk og kjøttretter.

Takk, thorbj_rno2017
Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Koselig og fint sted. Kjæresten min var kjempe fornøyd med maten. Jeg var ikke så fornøyd med min. Mye å velge i. Hadde sikkert litt uflaks bare

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Chrisern2511

Reisende som så på Aphrodite Garden Restaurant, så også på

Har du vært i Aphrodite Garden Restaurant? Del dine erfaringer!