“Fantastisk resturant!”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk god gresk mat, med kjempe hyggelig personell! Spist der flere ganger når jeg har vært på Samos. Anbefales på det sterkeste!

-Maria

Takk, MariaG9570

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Typisk gresk uterestaurant med "grønn" tak, deilig mat levert av hyggelig betjening. Det var en veldig varm dag og vi var desperat på jakt etter skygge. Har gått forbi denne restauranten flere ganget og fant ut at vi endelig ville prøve. Det er en restaurant som lager skikkelig gresk mat og vi syntes maten var helt nydelig. Betjeningen var veldig hyggelige og avslappet. Vil anbefale folk å gå dit hvis de vil litt bort fra enkel barsnack og innkastere nede langs promenaden.

Takk, talestrip
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Alltid hyggelig å komme på Symposium. God mat og hyggelig betjening. Og det var ingen unntak denne gangen heller. Fikk servert god mat som var dandert pent på tallerken, og blide hyggelige betjening, som stadig kom til bordet for å høre om alt var OK. Her kommer vi igjen. Stedet kan anbefales. Rent og pent.

2  Takk, 364erikl
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Resturanten var full når vi kom, et godt tegn. Vi fikk bordet raskt og servitørene vår hyggelige og raskt på, men måten smakte bare salt.

1  Takk, toomli
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Symposium ligger i hjertet av byen med en veldig hyggelig uteservering. Den er omgitt av rolige omgivelser og har en god atmosfære. Betjeningen var veldig vennlige og effektive, med både matbestilling og servering. Vi bestilte begge tradisjonell gresk mat til både forrett og hovedrett, og ble ikke skuffet. Kjøttet var ekstremt mørt og saftig. Denne restauranten anbefales.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, magnuskallanis

Reisende som så på Symposium, så også på

Har du vært i Symposium? Del dine erfaringer!