Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Lyse, fine rom. Fin utsikt til fjellet og klosteret. Bra med lagringsplass. Likte ikke at det var teppe på gulvet og rommet var lite. God frokost, med mye utvalg. Selve hotellet er stort og er ikke 4+ stjerner. Heller et 3 stjernes hotell. Solsengene på stranden er komfortable, men synes det er tull å måtte betale for disse. Mat og drikke er veldig dyrt. 4€ for 2,5 dl brus er horribelt.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Wibrib
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Vi kosa oss masse på et flott hotell med nydelig beliggenhet! Rommet var litt lite, men kjekt med køyeseng for fire og seksåring. Litt harde madrasser for ungene, men deilig stor dobbeltseng. Vi hadde større dobbeltrom i The Village. All inclusive var topp, og 15 min å gå til byen. Eller taxi for 5 euro.

Takk, Ida90
Doryssa, Public Relations Manager på Doryssa seaside resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2019

Dear Ida90,

Thank you for choosing Doryssa Seaside Resort for your summer vacations and for taking time off to share your thoughts and experiences in our hotel.

We appreciate all comments as it makes us better every single day.

Hopefully will see you again in the close future, but until then we wish you an amazing winter season!

Enjoy your day & make the most out of it!

Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Vi bodde her en uke i juli 2019. Ankomst var litt «kaotisk», for det tok litt tid før rommet var klart. Vi fikk tilbud om håndkle og ev. ta turen til stranda/bassenget. Så pass langt på dag er det vanskelig å finne ledige solsenger som tilhører hotellet, men rett på siden var et selskap som hadde utleie, til samme pris som hotellet. Og sengene er veldig flotte/gode. Håndklær fulgte med. Vi ble oppringt da rommet var klart. Rommet var litt lite, men godt utstyrt og rent. Senga OK. Vi hadde bestilt rom med balkong og havutsikt. Det fikk vi, men balkongen var liten, og stolene ikke gode. Trangt. Frokosten var veldig bra! Vi bestilte buffet en kveld i restauranten, som «tilbud» til 50 %. Det ble €50 for to, pluss drikke. Maten var god, men det var ikke verdt prisen. Billigere og hyggeligere i Pythagório! Byen er bare en liten halvtimes spasertur unna. Oppsummert: Hyggelig opphold på flott sted.

2  Takk, Leif-OleT
Doryssa, Guest Experience Manager på Doryssa seaside resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Dear Leif-OleT,

Thank you very much for your kind thoughts and impressions!

After all, your positive experience reflects our efforts to provide the best quality of service possible!

Have a wonderful rest of the summer period and we hope to see you again soon!

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Vi som familie med to voksne og to barn på 8 år, likte hotellet godt. Vi hadde rom i "recidence" som var deilig og fredelig, med perfekt aircondition og var rent og pent. Pluss for gode senger sammenliknet med de harde man ofte får på hoteller.Eneste minus var kanskje at balkongen var litt liten, var såvidt plass til to stoler og et lite kafebord der. Basseng området var fint og all-inclusive restauranten likeså. Variert mat, og endel vegetar alternativer også. Stranden var også meget flott, man betalte for solseng, men hadde da også den luksus at man kunne få snacks, brus , is ++ ved å trykke på en knapp på parasollen.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Lisbeth N

Dear Lisbeth N,

Thank you very much for choosing Doryssa Seaside Resort for your holidays!

We deeply appreciate your kind words and lovely review you shared with us.

On behalf of Doryssa Management and staff members, we hope to see you again in the near future.

Have a lovely day and enjoy the rest of the summer with your family!

Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Skuffende dusjer som nesten ikke funker og bytter på og brenne og kjøle deg ned uansett hvordan varme du setter på. Gymmet på hotellet var mer enn skuffende med vekter opp til bare 10 kg og 10 kvm plass fylles det opp med 5 pers. Mer en skuffet

Takk, joakmbooaas
Doryssa, Guest Experience Manager på Doryssa seaside resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2019

Dear Sir/Madam,

Thank you very much for your review. We appreciate every single recommendation as we do our best to get better day by day through our guest comments.

Have a wonderful summer and enjoy your holidays.