“Anbefales for en matbit eller noe godt i glasset!”
Anmeldelse av Summertime bar

Summertime bar
Vurdert som nr. 32 av 70 Restauranter i Pythagorion
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Mange steder å velge blant, men Summertime virket veldig rent og pent. Stedet hadde god atmosfære med hyggelig betjening. God mat med store porsjoner og god drikke til.

Takk, hansen_staale

Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Summertime bar er den beste baren i pytagorion.
Fin atmosfære, gode drinker og super betjening med chef Manolis i spissen.
Gode stoler og betjeningen følger alltid med om du trenger noe nytt i glasset.
Bare å ta turen innom denne baren, når dere er i Pytagorion.

Dato for besøk: august 2019
Takk, t0rols
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Spiste kun frokost her siste dagen før avreise men den var stor å god. Ikke noe å klage på. Hyggelig betjening

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Chrisern2511
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Regelen er at man skal sjekke toalettets standard før man skal bestemme seg for å spise et sted. Her var det virkelig pent og rent. Vi var der midt på dagen og det var deilig og kjølende å sitte der med en kald drikke. Hyggelige mennesker som var imøtekommende som tok seg tid til en liten prat med oss turister. Det som ble servert var godt og vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, talestrip
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Digger denne plassen. Stilige drinker som de har brukt tid på å få fine. Chips og tørket frukt som tilbehør. Deilige stoler å sitte i

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Ingelin B

Reisende som så på Summertime bar, så også på

Pythagorion, Sámos

Har du vært i Summertime bar? Del dine erfaringer!