Engjan
      kr 1 650
    Vio.com
      Se flere hoteller i Sæbø
      Anmeldt 9. august 2018

Tok ein tur til Sæbø og Sagafjord hotel for ein Søndags middag.Det vart bestilt ovnsbakt Laks og Lammebog med Pannacotta til desert,det vart servert ein dekorert talerken som smakte heilt nydeleg,Tar gjerne ein tur til. TAKK for MAT!!!

Dato for oppholdet: august 2018
      • Reisetype: Reiste med venner
      Takk, 378odd
      Anmeldt 7. august 2018

Reiste til Sagafjord hotel på Sæbø,ein søndag sammen med venner for å spise middag.
      Heile hotellet er pusset opp,det har blitt svært koseligt.Vi vart vist inn i resturangen av ein hyggelig annsatt.På menyen var det fiskesuppe,ovnsbakt laks og lammebog.
      Vi fire vart glade over menyen,alt smakte himmelsk godt.God servis ,god atmosfere ,Ein fin plass.Vi kommer gjerne igjenn.

Dato for oppholdet: august 2018
      Takk, BeatheF
      Anmeldt 29. juli 2018

Bodde en natt på Sagafjord hotell i junior suite da vi er to voksne og to barn.
      Flott stort rom med sovesofa, stort bad og veranda ut mot fjorden. Fantastisk utsikt rett mot Slogen og Saksa. Hyggelig betjening, rent og pent. Bra frokost. Stille.

Romtips: Be om rom med utsikt over fjorden.
      Dato for oppholdet: juli 2018
      Takk, 768kathrineb
      Anmeldt 20. juni 2018

Hotellet er veldig fint , gjennomført og stilfullt , og gode rom , med god seng og pute .
      Terasse rundt hotellet og utsikten er jo formidabel, Sæbø er et nydelig sted for fred og ro , turterreng , kort vei til butikk , du har alt du trenger rundt deg .
      Maten var nydelig , kjekt og serviceinnstilt og smilende personale , har bare god ord å si om både plassen , hotellet og folket ,veld verdt turen .

Romtips: Har ikke noe tips her , hadde rom mot terassen og det var både flott og fint og helt grei plass å ha.
      Dato for oppholdet: juni 2018
      Takk, 127ragnhildg
      Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Har ikke overnattet men vi var en gruppe på 8 som spiste her på 17 mai. Vi spiste fjordtapas. Den var helt nydelig både å se til og ikke minst smakrn Anbefaler å ta turen innom pågrunn av maten. Servicen var også god.

Dato for oppholdet: mai 2018
      Takk, tmss