Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig hotell i strandkanten. Flott atmosfære, svært hjelpsomme ansatte. Vi bodde på et fantastisk rom med panoramautsikt over fjorden og fjelltoppene rundt (Slogen eks). Maten er i en særklasse - kveita er fantastisk
Anita og Jan

Takk, Engjan
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde 2 netter på sommerøftet-kampanjen.
Vi fikk et supert rom med super utsikt, mot marinaen. Vi hadde spurvunger i taket over rommet, men de var heldigvis stille på kvelden og natta. Men mellom rommene var det lytt. Her var gode senger, greit bad med en veldig god dusj.
Betjeningen var veldig hyggelige. Maten i restaurangen var i Michelin-klasse. Fikk bl.a. verdens beste fiskesuppe. Det som trekker ned er den stive prisen på rettene og at man kun kan velge blant 2 forretter, 2 middagsretter og 2 desserter på menyen. Frokosten var veldig bra, tross coronatiltak.

2  Takk, Gunnar_Kristiansand
Anmeldt 9. august 2018

Tok ein tur til Sæbø og Sagafjord hotel for ein Søndags middag.Det vart bestilt ovnsbakt Laks og Lammebog med Pannacotta til desert,det vart servert ein dekorert talerken som smakte heilt nydeleg,Tar gjerne ein tur til. TAKK for MAT!!!

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 378odd
Anmeldt 7. august 2018

Reiste til Sagafjord hotel på Sæbø,ein søndag sammen med venner for å spise middag.
Heile hotellet er pusset opp,det har blitt svært koseligt.Vi vart vist inn i resturangen av ein hyggelig annsatt.På menyen var det fiskesuppe,ovnsbakt laks og lammebog.
Vi fire vart glade over menyen,alt smakte himmelsk godt.God servis ,god atmosfere ,Ein fin plass.Vi kommer gjerne igjenn.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, BeatheF
Anmeldt 29. juli 2018

Bodde en natt på Sagafjord hotell i junior suite da vi er to voksne og to barn.
Flott stort rom med sovesofa, stort bad og veranda ut mot fjorden. Fantastisk utsikt rett mot Slogen og Saksa. Hyggelig betjening, rent og pent. Bra frokost. Stille.

Romtips: Be om rom med utsikt over fjorden.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Kathrine B