DagB45
Molde, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 21. sep. 2020
Dato for oppholdet: september 2020
Romtips: Be om rom mot fjord eller fjell
5,0 av 5 boblerVerdi
    Bar/lounge
    Restaurant
    Se flere hoteller i Sæbø
    Anmeldt 5. august 2020

Hyggelige rom, og flotte turområder i nærheten. Spiste 3-retter i restauranten, god mat og rause porsjoner. Man kan låne kajakk, robåt og fiskeutstyr. 4-beinte familiemedlemmer er selvsagt velkomne mot et lite tillegg i romprisen. Hyggelig vertskap.

Dato for oppholdet: august 2020
    Takk, PhySalisa1
    Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell med nydelig beliggenhet.
    Dessverre kunne vi ikke si det samme om restautanten. Maten samsvarte ikke med standarden på hotellet.
    Bestilte tre retters middag. Smakløst, samsvarte ikke med menyen ( rekene i forresten var fra saltlake og langt i fra håndrensket som sto beskrevet, fiskesuppen besto av gigantiske må fiskestykker og fremsto ikke som en suppe, mer som en gryte med lite smak. Hovedretten som skulle være sagafjord burger med hjemmelaget saus var heller ikke noe å skryte av, baconet var godt. Den "hjemmelagde" sausen var trolig en mix av heinz og idun..
    Til dessert ble det bestilt hjemmelaget multesorbet m syltet skogsbær. Syltetede skogsbær minnet mer om blåbærsylte fra butikkdisken. Alt for søtt.
    Utenom denne matopplevelsen var servicen kjempe god, og persoale var smilende og imøtekommende.

Takk, 417linet
    Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig hotell i strandkanten. Flott atmosfære, svært hjelpsomme ansatte. Vi bodde på et fantastisk rom med panoramautsikt over fjorden og fjelltoppene rundt (Slogen eks). Maten er i en særklasse - kveita er fantastisk
    Anita og Jan

Takk, Engjan
    Anmeldt 9. august 2018

Tok ein tur til Sæbø og Sagafjord hotel for ein Søndags middag.Det vart bestilt ovnsbakt Laks og Lammebog med Pannacotta til desert,det vart servert ein dekorert talerken som smakte heilt nydeleg,Tar gjerne ein tur til. TAKK for MAT!!!

Dato for oppholdet: august 2018
    • Reisetype: Reiste med venner
    Takk, 378odd
    Anmeldt 7. august 2018

Reiste til Sagafjord hotel på Sæbø,ein søndag sammen med venner for å spise middag.
    Heile hotellet er pusset opp,det har blitt svært koseligt.Vi vart vist inn i resturangen av ein hyggelig annsatt.På menyen var det fiskesuppe,ovnsbakt laks og lammebog.
    Vi fire vart glade over menyen,alt smakte himmelsk godt.God servis ,god atmosfere ,Ein fin plass.Vi kommer gjerne igjenn.

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, BeatheF