Porto Moniz Natural Swimming Pools

Ulike måter å oppleve Porto Moniz Natural Swimming Pools på
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Fantastisk flott basseng.. Verdt å se selv om du ikke ønsker å svømme..
Vi betalte 2 euro pr person, noe vi syntes var veldig overkommelig.
Du kan leie solseng og parasoller for 2 euro stk..
Mye plass til å finne bra steder å ligge, og et stort basseng så det blir aldri trangt..
Bassenget har havtemperatur så er forfriskende å hoppe uti.. Men på en varm dag er det bare deilig.
De har og garderober, restaurant og kiosk inne på området..

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, katrineh186
Anmeldt 7. november 2016

Flott sted å ta bilder og kikke rundt i området. Deilig å avslappe med å bade her. Flott laget til for turister og lokale.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Inger S
Anmeldt 14. oktober 2016

Flott og enormt stort havsbasseng. Sent på høsten var det ikke solsenger til utleie. 1.5 eur i inngang. Kan være litt vind, men ofte fordel, da støypplatten blir svært varm. MÅ oppleves. 45 min med leiebil fra Funchal

Dato for opplevelse: oktober 2016
1  Takk, Helge J
Anmeldt 20. august 2016

Vi var på rundtur fra Funchal, og måtte selvfølgelig innom badet i Porto Moniz. 1 euro for å komme inn, garderober å skifte i. Så var det å stupe uti. Vannet fra nord fosser over fra havet og inn i de naturlige oppbygde bassengene. Kjølig? Ja, norsk temp på rundt 20 grader, men friskt og godt. Vært uti en stund merkes det som deilig. Ta turen innom, kjøl deg ned, friskt og godt. Atlanterhavsvannet er virkelig forfriskende....

Dato for opplevelse: august 2016
1  Takk, Brussels188644
Anmeldt 3. august 2016 via mobile enheter

Veldig flott plass. Her bør man stoppe dersom man har leiebil. Dessverre var det for høye bølger til at vi kunne bade da vi var der, så vi måtte nøye oss med å nyte utsikten.

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, Bendikte