StayForLong
Anmeldt 15. april 2017 via mobile enheter

Lite sportslige tilbud med tanke på at det er et treningshotell. Må i tillegg betale dyrt for å leie sykkel, tennis og badminton. Må tom betale ekstra for å trene i svømmebassenget. Koster ca det samme å leie sykkel en dag som å leie bil en dag. Utrangerte treningsapparat på treningsstudio.
Sur og lite hjelpsom betjening på sportsbutikken. Der du også må gå for å booke enkelte timer.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Kristin S
Playitas R, Playitas Team på Playitas Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2017

Dear Kristin,

Thank you for taking the time to review our Aparthotel.
We are sorry to hear that we did not reach all your expectations.

Playitas Resort is becoming one of the largest sports and training resorts in Europe. We offer more than 100 sports activities a week. 80% of them are for free.

We hope that you will come back so that we may show you an exceptional experience in all areas of your stay.

Kind regards,
Playitas Team

Anmeldt 8. april 2016 via mobile enheter

Vi var to venner som var her en uke. Hadde betalt for 2-roms leilighet, men fikk en 1-roms leilighet. Når vi etterspurte 2-roms leiligheten vi hadde betalt for fikk vi beskjed om at hotellet var fullbooket, men at vi kunne få 10 € som kompensasjon pr dag................Vi fikk etter litt frem og tilbake byttet leilighet dagen etter (ikke akkurat service med et smil i resepsjonen)
Godt vedlikeholdt område med uendelige treningsmuligheter (crossfit, yoga, aerobic, tennis, svømming, løping, treningssenter, sykkel, spinning osv)
Vi hadde helpensjon, men ville ikke anbefalt noe mer enn halvpensjon. Alle måltider er buffet. Lunsjen var grusom og personalet som skulle ta drikkebestilling var svært underbemannet. 3 stk skulle ta bestillinger, servere, rydde bord underveis og dekke på nye bord i en stor spisesal. Kan likevel være greit med noe mat inkludert ettersom det kun er en annen åpen restaurant på hotellområdet, samt to i landsbyen like ved.

PLUSS:
romslige leiligheter
God frokost
Treningsmuligheter
Pent område
Avslappende
God plass ved bassenget (alltid ledige solsenger)
Koselig landsby i enden av strandpromenaden

MINUS:
Liten butikk med dårlig utvalg (gå heller til SPAR-butikken i landsbyen 2 minutter unna)
Lunsjbuffeten (mat og service)
Tidvis tydelig stresset personale
Smakløs middagsbuffet

Anbefales ikke for de som ikke er interessert i å trene

Dato for oppholdet: april 2016
1  Takk, MaggieIB
Andres M, Director Comercial på Playitas Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. april 2016

Dear Maggie,

Thank you very much for your review, relating your recent stay in the Playitas Resort, and the time you have dedicated to write it. We are very happy to know that you enjoyed your holidays in our resort, especially our spacious rooms, sports facilities and the breakfast.
We hope that the experience in spite of minor inconveniences does not limit your enjoyable moments of your holidays and we hope that you will visit us in the future again.
Best regards

Anmeldt 8. desember 2015

Vi besøkte hotellet en uke i november. Helt grei standard. Restauranten serverte det meste av vanlig mat. Vi hadde rom i 4 blokka med litt havutsikt. OK, men blokka mot havet er nok bedre. Leilighet med god plass. Manglet vannkoker. Harde og vonde senger - ikke gode. Fint med turer i nærområdet - opp på fjellet. Treningsmuligheter over alt. Liten by 10 min å gå. Kun en butikk og 2 små strand restauranter.
Vi hadde fint vær. Skyet en dag - da leide vi bil og kjørte rundt hele øya. Mye stein.

Romtips: Rom i blokka mot havet er best.
Dato for oppholdet: november 2015
Takk, 102bj_rnl
Andres M, Director Comercial på Playitas Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2015

Dear guest,
Thank you very much for your review, related to your recent stay in the Playitas Resort, and the time you have dedicated to write it. Your comments help us to improve our services. We remind you that Playitas Resort is a sports & active lifestyle family resort and we have a 24h services where you can inform us about any kind of services you are unhappy during your stay.

We hope that the experience in spite of minor inconveniences do not limit your enjoyable moments of your holidays and we hope that you will visit us in the future again.

Best regards

Anmeldt 20. mai 2013

Flott sted for de fleste, mange valgmuligheter og man rekker ikke over halvparten engang på en uke. Alltid noe å finne på, eller man kan finne seg en solseng ved bassenget eller i den fine hagen. God variert mat på middagsbuffeten og valg mellom sunn eller mindre sunn mat:) God frokostbuffet også. Fottur over fjellet til den lille byen Gran Tarajal er en fin aktivitet, fine kafeer ved strandpromenaden. Liten mulighet for shopping, da må man dra til Puerto del Rosario. Vi tok rutebuss sørover til Morro del jable for å se de fine strendene og badet litt i havet. Stranden ved hotellet var ikke fristende og det var kaldt. Fine leiligheter og rolig. Det som ikke gir toppkarakter er slitte madrasser og dyrt trådløst nettverk.

Dato for oppholdet: mai 2013
Takk, May-Britt G
Anmeldt 18. mai 2013

Dette er et resort som "har alt" innen trening, noe som skaper en frisk og fin stemning. Selv om det er et høyt tempo (må ikke forveksles med stressende), er personalet blide og serviceinnstilte. Buffé har stor variasjon, og holder høy kvalitet. Rent og pent er det også.

P.S: Bil anbefales, da det gir mye større frihet til å utforske øya. Mange skjulte juveler...

Romtips: Anbefaler å velge rom m/balkongutsikt mot havet.
Dato for oppholdet: mai 2013
Takk, Emphyr