Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Vi var her i perioden 17.12.2018-24.12.2018. Veldig fornøyd med hotellet. Bodde i en flott og romslig leilighet med sørvendt balkong og havutsikt. Dette leilighetshotellet ligger rett ved stranden. Godt utvalg i aktiviteter for den som vil trene, men enkelte aktiviteter koster ekstra. Leie av sykkel for 20-30 euro per sykkel per dag.

Det meste man trenger er på hotellområdet slik som restauranter, dagligvareforretning, treningssenter, spa, idrettshall, golfbane, tennisbane m.m. Det er også kort vei å gå til Tuineje hvor det er et lite sentrum med Spar-butikk og restauranter. Hotellet ligger i rolige omgivelser - her er det ikke fest og moro men trening og avslapping.

Det er 3 bassenger, hvorav 1 er beregnet for babyer. Det største bassenget egner seg for lek og noe svømming. Dybde på cirka 1,2 meter. Det mindre bassenget hadde sklie.

En times gåtur over bakketoppen ligger Gran Tarajal. Hit kan man eventuelt ta buss fra Tuineje (ca. EUR 1,50), eller reise med taxi (ca. EUR 8-10). Her er et større sentrum med butikker, restauranter, frisør, politistasjon etc. Hvis du lager mat på hotellet kan vi anbefale å ta turen til fiskedisken på Spar-butikken hvor du finner et godt utvalg i snadder fra havet.

Vindforholdene på Fuerteventura kan være tøffe siste dagen av vårt opphold var det cirka 12 meter i sekundet. Dersom du ikke liker vind anbefaler vi å sjekke værmeldingen før du bestiller.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Go380426
JuanaH419, Director de Relaciones Públicas på Playitas Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2018

Dear Go380426,

Thank you for taking the time to rate us. We are thrilled to read you have had a great holidays and that you like our concept. Our sports program offers 80% of the activities free of charge, but we have other facilities as the olympic pool at additional charge, besides that we have one in hotel area, one in Aparthotel, a separated children pool, and a slide pool that are free of charge for the use of our customers. Our resort is 6 km from Gran Tarajal, where you can find the facilities as banks, chemist, etc. Your description is very detail and surely will help other travelers to get a general idea of our Resort. We are very pleased to meet your expectations and wish to welcome you soon.

Kind regards
Playitas Team

Anmeldt 15. april 2017 via mobile enheter

Lite sportslige tilbud med tanke på at det er et treningshotell. Må i tillegg betale dyrt for å leie sykkel, tennis og badminton. Må tom betale ekstra for å trene i svømmebassenget. Koster ca det samme å leie sykkel en dag som å leie bil en dag. Utrangerte treningsapparat på treningsstudio.
Sur og lite hjelpsom betjening på sportsbutikken. Der du også må gå for å booke enkelte timer.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Kristin S
Playitas R, Playitas Team på Playitas Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2017

Dear Kristin,

Thank you for taking the time to review our Aparthotel.
We are sorry to hear that we did not reach all your expectations.

Playitas Resort is becoming one of the largest sports and training resorts in Europe. We offer more than 100 sports activities a week. 80% of them are for free.

We hope that you will come back so that we may show you an exceptional experience in all areas of your stay.

Kind regards,
Playitas Team

Anmeldt 8. april 2016 via mobile enheter

Vi var to venner som var her en uke. Hadde betalt for 2-roms leilighet, men fikk en 1-roms leilighet. Når vi etterspurte 2-roms leiligheten vi hadde betalt for fikk vi beskjed om at hotellet var fullbooket, men at vi kunne få 10 € som kompensasjon pr dag................Vi fikk etter litt frem og tilbake byttet leilighet dagen etter (ikke akkurat service med et smil i resepsjonen)
Godt vedlikeholdt område med uendelige treningsmuligheter (crossfit, yoga, aerobic, tennis, svømming, løping, treningssenter, sykkel, spinning osv)
Vi hadde helpensjon, men ville ikke anbefalt noe mer enn halvpensjon. Alle måltider er buffet. Lunsjen var grusom og personalet som skulle ta drikkebestilling var svært underbemannet. 3 stk skulle ta bestillinger, servere, rydde bord underveis og dekke på nye bord i en stor spisesal. Kan likevel være greit med noe mat inkludert ettersom det kun er en annen åpen restaurant på hotellområdet, samt to i landsbyen like ved.

PLUSS:
romslige leiligheter
God frokost
Treningsmuligheter
Pent område
Avslappende
God plass ved bassenget (alltid ledige solsenger)
Koselig landsby i enden av strandpromenaden

MINUS:
Liten butikk med dårlig utvalg (gå heller til SPAR-butikken i landsbyen 2 minutter unna)
Lunsjbuffeten (mat og service)
Tidvis tydelig stresset personale
Smakløs middagsbuffet

Anbefales ikke for de som ikke er interessert i å trene

Dato for oppholdet: april 2016
1  Takk, MaggieIB
Andres M, Director Comercial på Playitas Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. april 2016

Dear Maggie,

Thank you very much for your review, relating your recent stay in the Playitas Resort, and the time you have dedicated to write it. We are very happy to know that you enjoyed your holidays in our resort, especially our spacious rooms, sports facilities and the breakfast.
We hope that the experience in spite of minor inconveniences does not limit your enjoyable moments of your holidays and we hope that you will visit us in the future again.
Best regards

Anmeldt 8. desember 2015

Vi besøkte hotellet en uke i november. Helt grei standard. Restauranten serverte det meste av vanlig mat. Vi hadde rom i 4 blokka med litt havutsikt. OK, men blokka mot havet er nok bedre. Leilighet med god plass. Manglet vannkoker. Harde og vonde senger - ikke gode. Fint med turer i nærområdet - opp på fjellet. Treningsmuligheter over alt. Liten by 10 min å gå. Kun en butikk og 2 små strand restauranter.
Vi hadde fint vær. Skyet en dag - da leide vi bil og kjørte rundt hele øya. Mye stein.

Romtips: Rom i blokka mot havet er best.
Dato for oppholdet: november 2015
Takk, 102bj_rnl
Andres M, Director Comercial på Playitas Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2015

Dear guest,
Thank you very much for your review, related to your recent stay in the Playitas Resort, and the time you have dedicated to write it. Your comments help us to improve our services. We remind you that Playitas Resort is a sports & active lifestyle family resort and we have a 24h services where you can inform us about any kind of services you are unhappy during your stay.

We hope that the experience in spite of minor inconveniences do not limit your enjoyable moments of your holidays and we hope that you will visit us in the future again.

Best regards

Anmeldt 20. mai 2013

Flott sted for de fleste, mange valgmuligheter og man rekker ikke over halvparten engang på en uke. Alltid noe å finne på, eller man kan finne seg en solseng ved bassenget eller i den fine hagen. God variert mat på middagsbuffeten og valg mellom sunn eller mindre sunn mat:) God frokostbuffet også. Fottur over fjellet til den lille byen Gran Tarajal er en fin aktivitet, fine kafeer ved strandpromenaden. Liten mulighet for shopping, da må man dra til Puerto del Rosario. Vi tok rutebuss sørover til Morro del jable for å se de fine strendene og badet litt i havet. Stranden ved hotellet var ikke fristende og det var kaldt. Fine leiligheter og rolig. Det som ikke gir toppkarakter er slitte madrasser og dyrt trådløst nettverk.

Dato for oppholdet: mai 2013
Takk, May-Britt G