“Beste plass i Supetar”

Vurdert som nr. 5 av 30 Restauranter i Supetar
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Super plass med god mat og god lokal vin. Anbefaler Blåskjell, Kylling salat og risotto som er mine favoritter. Peka er også Max hos Punta. Men de har mange andre gode retter også. En rett som er undervurdert er noe som heter noe som Muskalitska som er knall. Stroganoff er ikke noe jeg har satset på.Papa, Mama og sønnene er hel Max på service og meget hyggelige. Og sist men ikke minst solnedgangen. Lykke til gled dere.

Takk, UnnS11

Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Jeg hadde hørt om denne restauranten før vi kom til Brac og vi hadde bestemt oss for å prøve denne. Jeg spiste biff, andre valgte kylling og pizza. Vi var strålende fornøyde både med maten og servicen. Vil dere ha bord ute så husk å reservere på forhånd.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, arildth
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Ein kjekk og koselig restaurant , og både mat , service og utsikt mot ein vidunderlig solnedgang ! Maten er fortreffelig, fine priser og masse mat. Var her to ganger i løpet av vårt opphold i Supetar.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, Magga68
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Resturant Punta skuffer aldri❤️Eki og Ali disker alltid opp med noe ekstra. Peka er bare Max og Muskalica eller hva det heter. Alltid full fart med masse gjester. Lønner seg å bestille bord i god tid. Solnedgangen fra Punta er bare magisk.

Hjertelig hilsen fra Mama Unn

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, UnnS11
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Spiste lunsj her. God pizza, rask servering, koselig sted. Vil ikke anbefale sjø mat pasta som flere av oss spiste. Det var lite skalldyr og mye pasta, skuffende.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, ynde

Reisende som så på Restoran Punta, så også på

Supetar, Brac Island
Omis, Split-Dalmatia County

Har du vært i Restoran Punta? Del dine erfaringer!