“Maten var god - men service var skuffende”
Anmeldelse av Konoba Vinotoka

Konoba Vinotoka
Vurdert som nr. 6 av 31 Restauranter i Supetar
Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Maten var veldig god - nydelig fisk. Men veldig lang ventetid og servitørene er stakkars veldig stresset og har nesten ikke tid til deg. Det er nok ikke deres skyld. Men vi hadde gledet oss veldig og følte oss mer som en byrde

Takk, Berg0910

Anmeldt 10. september 2019

Spiste både to ganger her. Første kveld spiste jeg Brac ost til forrett. Nydelig smak med lavedel. Sjømaten var og veldig god. Spiste lam noen dager etterpå. Nydelig smak.
Et utrolig koselig sted! Anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 945hannee
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Helt grei mat, uten de store overraskelsene. Litt stressete ansatte. Vi spiste skalldyr, det finnes bedre alternativer i supetar.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, ynde
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Vi gikk til denne restauranten etter å ha lest på tripadvisor. Her var det kø ved inngangen, og vi måtte vente for å få bord.

Vi får menyen kjapt, og maten er bestilt raskt. Forretten er god.
Herfra må vi vente enda litt lenger, men ventingen er verdt det. Maten er virkelig god, med masse smak.

Må igjen vente på regningen. Det skal sies at vi var på besøk i høysesongen, og det var svært masse gjester.

Alt i alt en veldig god matopplevelse, men ventingen ødela litt for totalopplevelsen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, vatnecha
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Koselige omgivelser i en liten gate. Litt venting for å få bord, da det virker til å være et populært spisested. Alle i gjengen fikk god mat. Det som trekker ned er all ventingen. Betjeningen oppfattes som stresset og løper til tider forbi slik at det er vanskelig å ta kontakt. Måtte også vente en stund på hovedrett etter at vi var ferdige med forrett.

Dato for besøk: august 2018
Takk, alexandrascholz

Reisende som så på Konoba Vinotoka, så også på

Har du vært i Konoba Vinotoka? Del dine erfaringer!