“En av de beste i Supetar”
Anmeldelse av Konoba Vinotoka

Konoba Vinotoka
Vurdert som nr. 6 av 30 Restauranter i Supetar
Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Her er en Restaurant med meget godt kvalitet på maten. Bestill peka dagen før og dere vil få en mat opplevelse dere aldri glemmer. Ellers har de bare god mat. Aldri blitt skuffet. Hyggelige folk som er der for kundene 100%
Utrolig koslig atmosfære. Verd hver ei krone. Bra pris også.

Takk, UnnS11

Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Maten var veldig god - nydelig fisk. Men veldig lang ventetid og servitørene er stakkars veldig stresset og har nesten ikke tid til deg. Det er nok ikke deres skyld. Men vi hadde gledet oss veldig og følte oss mer som en byrde

Takk, Happytravelingfood
Anmeldt 10. september 2019

Spiste både to ganger her. Første kveld spiste jeg Brac ost til forrett. Nydelig smak med lavedel. Sjømaten var og veldig god. Spiste lam noen dager etterpå. Nydelig smak.
Et utrolig koselig sted! Anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 945hannee
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Helt grei mat, uten de store overraskelsene. Litt stressete ansatte. Vi spiste skalldyr, det finnes bedre alternativer i supetar.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, ynde
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Vi gikk til denne restauranten etter å ha lest på tripadvisor. Her var det kø ved inngangen, og vi måtte vente for å få bord.

Vi får menyen kjapt, og maten er bestilt raskt. Forretten er god.
Herfra må vi vente enda litt lenger, men ventingen er verdt det. Maten er virkelig god, med masse smak.

Må igjen vente på regningen. Det skal sies at vi var på besøk i høysesongen, og det var svært masse gjester.

Alt i alt en veldig god matopplevelse, men ventingen ødela litt for totalopplevelsen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, vatnecha

Reisende som så på Konoba Vinotoka, så også på

Har du vært i Konoba Vinotoka? Del dine erfaringer!