Anmeldt 30. juli 2019

Vi har hatt noen deilige dager på Villa Adriatica. Fantastisk betjening som er vennlige og imøtekommende. Deilig frokost med godt utvalg, og mye gode frukter. Gode alternativer om du er vegetarianer. Rommene var delikate. Veldig rent og pent. Nye håndklær hver dag. Da det er et hotell for voksne var det rolig og soft. Utearealet var veldig hyggelig. Forskjellige sittegrupper, fint basseng og jacuzzi som var rent og innbydende. Kommer veldig gjerne tilbake. Hilsen Kari og Ivar.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Flyer10288798014
Villa_Adriatica, Manager på Hotel Villa Adriatica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2019

Dear Kari and Ivar,
Thank you so much for taking time to review your recent stay with us.
It was our pleasure to have you and we all hope to see us soon again.
With Best regards from sunny Island Brac,
hotel Villa Adriatica
Zlatan Jelovac

Anmeldt 30. august 2016 via mobile enheter

Vi hadde en flott uke på Villa Adriatica. Dette er et hyggelig lite hotell og med god frokost. Her ligger butikken rett rundt hjørnet, et par minutter lenger ned finner du strandpromenaden og mange forskjellige spisesteder. Fint og rent rom med stor, komfortabel seng. Vi hadde mange soltimer i den flotte hagen med tilhørende basseng. Personalet tar deg godt imot og er generelt veldig serice innstilte. Takk for oss.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Tonje S
Anmeldt 5. juli 2016 via mobile enheter

Meget bra hotell. Meget hyggelig og serviceinnstilt vertskap. Dette er et relativt lite hotell med meget god atmosfære. Her var det rent og ryddig. Meget god frokost. Bassengområdet og bassenget er ganske lite. Anbefales ellers på det varmeste.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 659wernerf
Anmeldt 18. juli 2013

Vi er veldig fornøyd med oppholdet på hotellet. Personalet var kjempe hyggelige og hjelpsomme. De hjalp oss med leiebil, vasking av klær og ellers det du ville ha hjelp til. Hotellet lå bare noen få minutter fra stranda og sentrum. Det opplevdes veldig avslappet å være der, god frokost og avslappet atmosfære.

Dato for oppholdet: juli 2013
Takk, Kristin-og-Kjell
Villa_Adriatica, Manager på Hotel Villa Adriatica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2013

Dear Mrs Kjell,
Thank you very much to take time to write a comment about your stay in our hotel Villa Adriatica. I am happy that you had a relaxing holiday and that you were satisfied with breakfast, our location and our service. We are trying hard to be at your disposal, and we are very happy when we are able to help.
Thanks again for your comment, and I hope we will have the pleasure to welcome you back soon.

Best regards,

Dan Z. Jelovac
Hotel Manager

Anmeldt 3. juli 2012

Vi er veldig fornøyd med oppholdet på hotellet. Personalet er super hyggelig og service innstilte. Lite hotel som har alt, eierne har skapt en rolig og hyggelig atmosfære. Her tar de god vare på deg. Hotellet ligger sentralt i Supetar, kun få minutters gange til stranda og havnen. Hotellet anbefalles på det sterkeste. Vi kommer helt klart tilbake hit.

Dato for oppholdet: juni 2012
Takk, RaymondH58