“Fint hotell”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 10 sider til!
Waterman Svpetrvs Resort
Nr. 2 av 8 hoteller i Supetar
Anmeldt 18 oktober 2016 via mobile enheter

Rom: Vi bodde på dobbeltrom. God størrelse på rommet, badet og egen balkong. Madrassene var helt okei, putene noe slitne, men gikk bra. Fant dyner på rommet vårt som vi brukte over lakenet første natta. Dagen etter hadde rengjøringsdama tatt på dynetrekk. Helt fantastisk å ha dyne!

Renhold: fantastisk bra renhold fra vår vaskedame, som var både høflig, effektiv og veldig blid. Nye håndklær hver dag.

Mat: Adria restaurant var litt kjip, men vi fant fort Mama Rosies kitchen og der var maten veldig bra. Buffet, men rent og alltid nok mat. Frokosten var noe kjedelig. Lunsj var alltid med flere ulike varmretter, salatbar, dessert. Middag det samme. Variert mat med god smak. Dessertene var ofte de samme, mye puddinger, men helt greit. Utrolig hyggelige servitører.

Bar: vi savnet en fellesbar med musikk etc. Var en bar i resepsjonen på Kaktus hotellet, men trangt om plassen. Var mulig å sitte utenfor, men noe kjølig i september. Var bar på Adria restauranten, men ikke musikk der heller. Ganske "dødt" på hotellet etter showet som var ferdig ca 22.30. Lite service blant barpersonellet.

Opphold: september 2016, reiste med venner
Takk, Ailiskh
Ivana S, Guest Relations Manager på Waterman Svpetrvs Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 november 2016

Dear Ailiskh,
It is a real pleasure to read that you enjoyed your stay among us. Thank you for this great review. Such feedback is so motivating and gratifying. Am so pleased you enjoyed your room, our Mama Rosie's restaurant ambience and in paticular the food. The team and I are looking forward to welcoming you back in the near future and send you our best wishes from Waterman Svpetrvs Resort.

Sincerely,

Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Waterman Svpetrvs Resort
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 30 august 2016 via mobile enheter

God mat med forskjellig utvalg og varasjoner fra dag til dag.Store fine rom med med grundig renhold hver dag.Rent og ryddig på hele hotellområdet.Bra med underholdning og aktiviteter for hele familien.Flere fine bassengområder.Flott service og hyggelig betjening

Opphold: august 2016, reiste med familie
1  Takk, Bjørn Ewerin K
Ivana S, Guest Relations Manager på Waterman Svpetrvs Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 november 2016

Dear Ewerin K,
We appreciate your wonderful review following your recent stay at Waterman Svpetrvs Resort. The team and I are delighted that you had such a great stay and to hear that you found everything within the resort exceptionally clean makes us feel proud of our hard working staff. We look forward to welcoming you back to Supetar in the very near future.

Kind regards,

Anmeldt 3 august 2016 via mobile enheter

Nærmer oss slutten på to ukers opphold. Godt fornøyd med rom og service. Masse aktiviteter på hotell og i nærområdet, midt i blinken for våre gutter på 6 og 8.
Maten er god, men noe kjedelig med mye av samme mat som går igjen; samme pizza, samme kjøtt og særlig samme desserter. Og har vel aldri vært noen skikkelige grillede kjøttstykker. Dette har vi opplevd bedre andre steder.
Alt i alt et flott opphold og vil anbefale dette anlegget da så mye å finne på.

Opphold: august 2016, reiste med familie
1  Takk, Dag Rune L

Dear Dag Rune L,
Thank you for taking the time to review your summer vacation with us. We are all so pleased to know that you enjoyed your stay with us, and appreciate all of your kind and lovely comments. We'd like to thank you for your suggestions as well, we shall take them into consideration. I hope that we may have the chance to welcome you back again very soon.

Sincerely,

Anmeldt 1 august 2016 via mobile enheter

Etter en uke på Waterman, har vi mange positive erfaringer, men dessverre kan vi ikke gi hotellet toppkarakter. Vi bodde i penthouse-leilighet, denne var helt strålende og renhold fungerte svært godt. Bassengområdene er flotte, og det er alltid mulig å finne solstoler. Hotellet ser ut til å ha god kontroll på dette området, og tidlig reserverte solstoler forekommer (nesten) aldri. En negativ ting ved resorten, er at det er dyrt å leie håndklær til bad/strandbruk, vi betalte 450 hkn for fire håndklær i en uke. Dette er vesentlig dyrere enn vi har vært vant til. All-inclusive maten har et godt utvalg, men er lite variert. Vi valgte å betale for flere middager til tross for at vi hadde forhåndsbestilt mat på hotellet. Wi-fi fungerer ikke optimalt, og vi ga opp nett-tilgang etter to dager med opptil flere forsøk. Vi trivdes, men skulle vi reist tilbake i morgen, hadde vi bestilt med kun frokost inkludert. Hotellet ligger nær sentrum, og gåturen ned gaten, er en både unge og gamle ben kan klare

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Stine B

Dear Stine B,
Thank you very much for taking the time to review your stay at Waterman Svpetrvs Resort. We are very grateful for your feedback, and for you noting the highlights of your stay. Thank you for also bringing the Wi-Fi to our attention. I already passed this on to a concerning department. We're happy you decided to book your stay with us, and would be our pleasure to have you as our guest again very soon.

Warm regards,

Anmeldt 10 juli 2016

Vi reiste nok en gang tilbake til Waterman Svpetrvs Resort. Dette hotellet er et paradis for barn. Tok nok en gang med min sønn som når er 6år. Jeg reiste alene med han denne gangen, noe jeg overhode ikke angrer på. Folkene som jobber på dette resortet er rett og slett fantastiske. Denne gangen hadde vi all. ink. Maten er variert og bra. Meget god service. Alle var utrolig dyktige med min sønn, men jeg må trekke fram Ivana som jobber for Carpe diem som helt unik. Jeg har aldri opplevd maken til service. Hun er utrolig dyktig og dere er heldige som har henne på Waterman Svpetrvs Resort. Hun er grunnen til at jeg sa min sønns mor at de burde dra dit om 2 uker, noe de også gjør. Vi har blitt tatt utrolig godt vare på av henne fra dag 1. 10/10 på underholdning.

• Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, ChristianHolt

Dear ChristianHolt,
Thank you for your review and lovely comments of the resort and staff. I am more than delighted to hear that you enjoyed your stay and the animation team made you feel welcome and went the extra mile. We really do appreciate you letting us know we exceeded your expectations again. There's nothing more we'd love than to welcome you and your family back to Waterman Svpetrvs Resort.

Best regards,
Ivana Stambuk

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Supetar
0.2 km unna
Illyrian Resort
Nr. 1 av 1 i Milna
34 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Waterman Svpetrvs Resort? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Waterman Svpetrvs Resort

Adresse: Put Vele Luke 4, Supetar, Brac Island 21400, Kroatia
Beliggenhet: Kroatia > Dalmatia > Split-Dalmatia County > Brac Island > Supetar
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Treningssenter/treningsrom Gratis Internett-tilgang (WiFi) Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Tekjøkken Restaurant Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 2 av 8 hoteller i Supetar
Prisnivå: kr 672 - kr 1 242 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Waterman Svpetrvs Resort 4*
Antall rom: 462
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Expedia, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Waterman Svpetrvs Resort. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Waterman Svpetrvs Hotel Supetar

Er dette din oppføring på TripAdvisor?