Priceline
eDreams
Anmeldt 4. juli 2016 via mobile enheter

Fant tilfeldivis dette hotellet ved å ta av fra motorvegen ved nürnberg. Var litt skeptiske i utgangspunktet, men fekk eit utruleg spennande rom på loftet, og med fint bad. Gamle mørke bjelkar i flott kontrast til det kvite taket. Nydeleg! Vi hadde god middag om kvelden, og frokosten var og bra. Hyggelege unge jenter som serverte. Tok ein kveldstur i byen som var utruleg koseleg, med ei gamal borg. Sjølve hotellet stengte tidleg, og var lukka og låst før ni.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Inger136