Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Rommet var oppgradert når vi kom til hotellet. Vi ble plassert i en eldre del av hotellet. Rommet var større, det var også terrasse. Dette var ekstra hyggelig! Likevel, vår del av hotellet kunne trenge oppussing.
På grunn av arbeid ble det også problematisk da WiFi ikke fungerte. Dette tok for lang tid å ordne.
Hotellet ligger ved La Rocha stranden. Bassengområdet er meget bra. Det var også frokost.
Mange gode fiskerestauranter i Gaten.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, OddBV
gruposolverde, Gestor på Hotel Algarve Casino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2017

Sehr geehrter Kunde,
Vielen Dank für Ihren Kommentar, der unsere größte Aufmerksamkeit verdient.
Wir suchen kontinuierlich unsere Dienstleistungen zu verbessern und somit Ihre Kommentare sind hoch geschätzt und wird mit dem gesamten Hotelteam geteilt werden.
Wir hoffen, die Gelegenheit zu haben, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.
Grüße.

Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet en uke og aldri igjen. Det er et bra saltvannsbasseng på hotellet og beliggenhet er bra. Men det er totalt utdatert, og frokosten er langt fra 5 stjerner! Det er ikke mulig å se et smil eller velkommen når du bør her. Når vi satt på terrassen og drakk vin på kvelden fikk vi ikke nye rene glass dagen etter.
At dette hotellet har 5 stjerner er jo ikke riktig!
Fraråder alle å velge dette hotellet hvis man vil bli møtt med hyggelige ansatte og god service.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, khovland
Anmeldt 22. september 2016 via mobile enheter

Vi var en forening som bodde her en uke, og hadde en fin tid. Hotellet har en flott beliggenhet rett opp for en førsteklasses strand, og med et romslig saltvannsbasseng, som er et veldig godt alternativ når Atlanterhavet har for store bølger. Vi fikk rene badehåndklær hver gang.
Avstandene i hotellet var store for oss som fikk tildelt rom i den gamle avdelingen. Vi hadde ca 200 meter korridorer og 50-60 trappetrinn å gå fra lobbyen, så det var godt å ha gode ben!
Rommet var stort, med romslig uteplass på bakken, sengene var store og gode, badet romslig, utvalget av shampoo OL var godt, renholdet var bra. Gulvflisene viste tydelig at rommet var noen år gammelt!
Sitteavdelingen hadde et stort bord og to sovesofaer. De var ikke gode å sitte i, men sikkert gode som senger. Terrassen hadde derimot to gode stoler et lite bord og to solsenger, og det var jo der vi satt når vi skulle slappe av og hvile.
Om kveldene var det klavermusikk i lobbyen, og det var en deilig terrasse medar og utsikt hvor vi gjerne satt og slappet av med en drink om kveldene.
Frokostbuffeten hadde alt vi trengte, og smakte ypperlig.
Vi prøvde ikke casino, massasje eller treningsområdet.
Vi spiste alltid middag ute, men hadde noen lunchretter på restauranten ved bassenget. God mat og hyggelig betjening.
Hotellet kan anbefales, men si fra når du bestiller hvis du trenger et rom med enkel adkomst.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, S9541WTjons
Anmeldt 29. juli 2013

Hotelloppholdet startet dårlig med at kortet til rommet ikke fungerte, de sa de skulle bytte batteriet i låsen men det ble ikke byttet for vi hadde det samme problemet hele oppholdet, han i resepsjonen virket ikke særlig interessert i å hjelpe oss. Bassenget var fint. Frokostservering var veldig treg, og er dårlig om man kommer sent.

Romtips: Velg seaside-rom.
Dato for oppholdet: juli 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Espen W
Anmeldt 13. juli 2010

Hotellet var utmerket, og overgikk forventningene.

Positive ting:
- Gratis badehåndkle til basseng og strand (i tillegg til mer enn nok håndkler på rommet)
- God og godt utvalg til frokosten
- Champagne (eller noe lokalt) til frokost
- Papegøye ved bassenget
- Umiddelbar nærhet til strand (dog noe kaldt vann!)
- Casino!
- Hjelpsom og hyggelig bemanning
- Greit område i nærheten, dog burde man leie bil dersom man er av typen som ønsker å se mye.

Negative ting:
- Én uhøflig resepsjonist
- Dyre priser i minibaren
- Lite shopping, lite å se i nærheten. Kun en beskjeden turistgate.
- Alt for dyr og dårlig massasje på hotellet
- Treningssenteret var lite, dårlig og utdatert

Dato for oppholdet: juni 2010
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
1  Takk, Remi-Oslo