“Topp service, topp mat/vin, topp beliggenhet”

Restaurante F - Food & Wine
Kjøkken: Portugisisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet og maten var fantastisk! Eier kom med vinforslag som passet maten som hand i handske. Det var tilogmed mulig kjøpe vin hjem, til en overkommelig pris.

Dato for besøk: september 2021
Takk, oddstiang

Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

God atmosfære! Gjennomført stil! Vennlig imøtekommende betjening. Gav anbefalinger på forespørsel. Anbefaler Algarve sjømattalerken - den var nydelig! Ikke bare nydelig smaker, men også vakkert tilberedt og presentert/dandert.
Ikke avskrekkende priser!
Minus for maurene som krøp på bordet

Dato for besøk: september 2017
Takk, OddBV
Anmeldt 10. juni 2017 via mobile enheter

Spiste dagens fisk, nydelig! Veldig dyktige og kunnskapsrike servitører. Flott utsikt og valuta for pengene!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, stinaIg
Anmeldt 5. juni 2017 via mobile enheter

Det beste med denne restauranten er utsikten ned på stranden. Fine lokaler- som sagt nydelig utsik!! MEN det blir litt kaldt når alle vinduer er oppe- man får jo samme utsikt selv om vinduene er igjen. Litt synd de alle var oppe da dette var en kjølig kveld og gjorde at flere måtte trekke inn!! Til forrett bestilte vi kongereker i hvitløk på deling -de var det dessverre lite smak i, de lå i er fat med steinharde hvitløksfedd.
Hovedrettene var noe bedre en av oss spiste portugisisk stek og den andre sjømat qienoa. Til dessert hadde vi ostefat på deling- den falt i smak.Betjeningen var hyggelig, men virket litt stresset. Dette var også et av de dyreste stedene vi spiste under oppholdet vårt og totalt sett var det egentlig andre steder vi heller skulle valgt å gå til!

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, Enja14
Anmeldt 27. juni 2016 via mobile enheter

Lite, men god mat. Anbefaler å ta forrett hvis du er sulten. Det var hyggelige og hjelpsomme servitører. Nydelig utsikt over stranden og havet.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Line H

Reisende som så på Restaurante F - Food & Wine, så også på

Praia da Rocha, Portimao

Har du vært i Restaurante F - Food & Wine? Del dine erfaringer!