“Fantastisk god mat”

Kjøkken: Argentinsk, Grill, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 9. mars 2018

En absolutt fantastisk restaurant som kan anbefales.
God service og fin atmosfære!.
Her serveres maten med sjel, og eieren trakterer kundene på en fin måte.
Desserten er hjemmelaget, og meget god.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Sammysingha2018

Anmeldt 6. september 2016 via mobile enheter

Fantastisk mat. Vi var tre generasjoner som spiste en bedre middag. Veldig god mat og hyggelige kelnere. Alle spiste biff og alle var veldig fornøyde. Store porsjoner, litt for store biffer. Vi ble litt forvirret om det var eller ikke var grønnsaker og poteter med biffen. Her har kelnerne forbedringspotensiale.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Jorunn_13
Anmeldt 18. mai 2016 via mobile enheter

Her får du ein av San pedros beste biffer og den bør absolutt ikke unngås om du vil ha en opplevelse som gir seg vann i munnen. Prisene kan være litt dyrere, men det er absolutt verdt det!

Dato for besøk: mai 2016
Takk, joakimo645
Anmeldt 12. august 2015

Bestilte indrefilet med gratinerte fløtepoteter, med en nydelig argentinsk rødvin. Dette var en matopplevelse med indrefilet som jeg aldri tidligere har fått på en restaurant.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Jan Inge O
Anmeldt 8. september 2014

Her får du din favoritt biff som du ønsker den, alltid. Etter biffen må du forsøke mors dessert. Jeg lover at du ikke vil angre på besøket.

Dato for besøk: august 2014
Takk, TerjeBT_nsberg

Reisende som så på La Rosa, så også på

San Pedro de Alcantara, Costa del Sol

Har du vært i La Rosa? Del dine erfaringer!