“Fantastisk ”
Anmeldelse av La Bodega Del Cantinero

La Bodega Del Cantinero
Vurdert som nr. 4 av 275 Restauranter i San Pedro de Alcantara
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og veldig god drikke. Fantastisk service fra alle som jobber der.
Spiste hjort og ostekake - det var bare nydelig - kjempegod vin fra Ronda.

Takk, TorilOsgjelten

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Vi kom forbi denne plassen tilfeldig og ble svært godt mottatt.

Det hjelper godt på stemningen når kelneren har bodd i Norge og snakker litt Norsk.

Kunnskapsrik betjening som tydeligvis arbeider hardt for å få frem de gode smakene i maten.

Vi hadde forskjellige kjøttretter som ble grillet. De dannede grønnsakene var perfekt tilberedet. En ba om en vegetar variant som ikke var på menyen, men ble veldig fornøyd med de grillede grønnsakene.

Dessertene var veldig gode, men den som bestille ostekake fikk også en oppvisning med på kjøpet. Denne desserten kan anbefales..

Dato for besøk: juli 2018
Takk, GEM_reiser
Anmeldt 2. september 2017

En flott restaurant. Vi var her to ganger å spiste. Vi var en familie på 8 stykker, og begge kveldene ble vi vartet godt opp. Litt mer for de ansatte å gjøre fredags kvelden, men vi følte oss godt ivaretatt. Kjempe god mat, alt i fra forretter til desserter.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Silje281
Anmeldt 28. august 2017

Fra utsiden kan man ikke se at dette er en flott restaurant. Her får man imidlertid noe av det beste San Pedro kan tilby, og i i rikelige mengder. Calamares var fantastisk, og resten av følget var også imponert over mat av høy klasse og topp personlig service. En hyggelig aften!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Viking_VD
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk god mat i god atmosfære. Dyktige kelnere med godt humør og glimt i øyet, og solide porsjoner med veldig god mat. Vår desidert beste restaurantopplevelse noensinne i dette området. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, StianL501

Reisende som så på La Bodega Del Cantinero, så også på

San Pedro de Alcantara, Costa del Sol

Har du vært i La Bodega Del Cantinero? Del dine erfaringer!