“Fantastisk restaurant som fikset en minnerik kveld. Topp!”
Anmeldelse av La Cocina de Colacho

La Cocina de Colacho
Vurdert som nr. 15 av 246 Restauranter i Playa Blanca
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 28. august 2018

Hyggelig vertskap som bare ville vårt beste. Flotte lokaler og atmosfære. God presentasjon av meny og anbefalinger mot vin. Kjøtt og fisk smakte fantastisk, og forrett og dessert like så. Hit kommer vi gjerne igjen!.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Lars-Roar M

Anmeldt 8. februar 2018 via mobile enheter

Dette var rett og slett «high class dining”. Restauranten hadde fortjent minst én stjerne i Michelin-guiden, kanskje to. Ikke gå glipp av denne matopplevelsen hvis du er i Playa Blanca. Ingen andre restauranter i området er på dette nivået. Dette er rett og slett matkunst!!!!! Tusen takk for en fantastisk aften!!! Og servicen var også en topprestaurant verdig. Prisene derimot er lave for en slik kvalitet. Ikke nøl - bestill!!!!!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 293arents
Anmeldt 11. mars 2017 via mobile enheter

Vi gledet oss til å besøke denne restauranten, og vi ble ikke skuffet. Ett flott lokale hvor det tydelig er lagt vekt på helhetlig design i interiøret, og hvor kokkene jobber bak en glassvegg slik at det er mulig å følge med i deres arbeid. Vi ble mottatt svært hyggelig, og det varte ikke lang tid før meny var på bordet, presentert sammen med dagens anbefaling. Vi spiste en nydelig gresskarsuppe, med en vinanbefaling som matchet perfekt. Vi fortsatte videre med langtidsstekt kjøtt, lam og svin. Eneste lille minuset i hele måltidet var kanskje at disse to rettene kom med helt likt tilbehør. Også til kjøttet gikk vi for en av de anbefalte vinene, og også dette var god match. Som avslutning kom en sjokoladefondant, akkurat så flytende som den skal være, og en sitron/gin-sorbet smaksatt med einebær. Og til slutt fikk vi en like varm farvel som vi fikk mottakelse. Om vi besøker Playa Blanca igjen kommer vi garantert tilbake.

Dato for besøk: mars 2017
1  Takk, monamor
Anmeldt 16. november 2016 via mobile enheter

Tenk deg å bygge et eget bygg for å starte en restaurant. Det gir deg en ide om hva dette er. Når du da dedikerer deg til dette prosjektet med matlaging med lokale råvarer og moderne metoder blir resultatet fantastisk. I dag har vi vært her og jeg kan bekrefte at dette er et fantastisk sted. Anbefaler dette stedet til en god middag med kjæreste eller gode venner som setter pris på riktig god mat.

Dato for besøk: november 2016
2  Takk, eilertbredol
Anmeldt 21. november 2014

Restauranten skiller seg ut fra de andre i Play Blanca både med hensyn på meny og interiør. De har helt forsøkt å skille seg ut ved å forsøke å skape et mer moderne kjøkken. De lykkes til en viss grad, men personlig syns jeg det er fint å få en følelse av at man faktisk er på Kanariøyene. Maten var brukbar, men spesielt dessertene var en skuffelse. Det er egentlig ikke nødvendig å booke noe bord selv om resuatranten kun er oppe på mandag og onsdag. De fleste turister vet ikke om at den fins. De andre gjesetne var nok utelukkende lokale som hadde bestilt men det var pley av bord tilgjenlig til andre

Dato for besøk: november 2014
    • Atmosfære
Takk, Unn Hilde R

Reisende som så på La Cocina de Colacho, så også på

Playa Blanca, Lanzarote

Har du vært i La Cocina de Colacho? Del dine erfaringer!