“Nydelig biff. Oppmerksomme kelnere”
Anmeldelse av La Casa Roja

La Casa Roja
Bestill bord
lør. 24.7.
20:00
Vurdert som nr. 27 av 177 Restauranter i Playa Blanca
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Var der rett før de stengte for kvelden. Veldig oppmerksomme kelnere, og veldig smaksrik og riktig stekt biff med en nydelig Foies gras. Mange bra viner og et ganske greit utvalg av rom. Utsikt mot havnen

1  Takk, Eddie S

Anmeldt 11. april 2018 via mobile enheter

En av de beste i Playa Blanca!!! Gourmet mat og hyggelig personale. Prisene er helt ok. Vi kommer igjen her hvert år.

Dato for besøk: april 2018
Takk, annehope65
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

God mat for hele familien. Koselige folk og greie priser. Vi spiste en rett før to personer. Var 5 retter i den og vi ble ganske så mette. Veldig bra

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Ida671
Anmeldt 7. mars 2018 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten to ganger i løpet av vår uke i Las Palmas. Mannen testet en pizza med skinke,pølse og oliven + calzone. Veldig bra!
Jeg testet grillet tunfisk og grillet torsk. Tunfisken var god, litt i godt stekt. Torsken var salt og bakt i en anelse for mye smør for min smak.
Jeg ønsket å bytte ut chips med grønnsaker, og ba om salat uten olje, og det var ikke noe problem. Heller ikke tillegg i prisen
Så alt i alt fornøyde

Dato for besøk: mars 2018
Takk, ida_helen88
Anmeldt 8. februar 2018

Denne gang var vi et selskap på seks, som fikk et fint og delikat dekket bord i hjørnet. Som alltid en liten hord’oevre som innledning, mens en god, anbefalt fisk ble valgt til hovedrett. Dessertene falt også i smak. Betjeningen var som alltid hyggelig og ekspeditt. Prisnivået litt over middels.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Gunnar K

Reisende som så på La Casa Roja, så også på

Har du vært i La Casa Roja? Del dine erfaringer!