“God mat”

ons. 10.8.
20:00
Vurdert som nr. 12 av 193 Restauranter i Playa Blanca
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Beste måltid på Lanzarote turen i år. God service og tar hensyn til allergier. Spiste der 2 ganger på en uke og kommer tilbake neste tur!

3  Takk, Sverre K

Anmeldt 5. februar 2020 via mobile enheter

En kveld du vil huske. Alt var utmerket.
Flott både ute og inne. Hele området rundt restauranten er verdt et besøk.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, elisabetha385
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Var der rett før de stengte for kvelden. Veldig oppmerksomme kelnere, og veldig smaksrik og riktig stekt biff med en nydelig Foies gras. Mange bra viner og et ganske greit utvalg av rom. Utsikt mot havnen

1  Takk, Eddie S
Anmeldt 11. april 2018 via mobile enheter

En av de beste i Playa Blanca!!! Gourmet mat og hyggelig personale. Prisene er helt ok. Vi kommer igjen her hvert år.

Dato for besøk: april 2018
Takk, annehope65
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

God mat for hele familien. Koselige folk og greie priser. Vi spiste en rett før to personer. Var 5 retter i den og vi ble ganske så mette. Veldig bra

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Ida671

Reisende som så på La Casa Roja, så også på

Har du vært i La Casa Roja? Del dine erfaringer!