“Greit nok ”

Vurdert som nr. 37 av 246 Restauranter i Playa Blanca
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 16. april 2017 via mobile enheter

Maten var god, men ikke så store porsjoner. Servicen var grei, men ikke mer enn det. Kommer ikke til å gå der igjen.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Sidsel T

Anmeldt 14. desember 2016

Stedet er innbydende og maten fremdeles svært god. Vi fikk en stor, original forrett før andebrystet, oppfinnsomt anrettet, kom på bordet. Det smakte godt, slik som også den greske kyllingretten en av oss valgte. God husets vin.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Gunnar K
Anmeldt 20. november 2016 via mobile enheter

Vi fant denne restauranten via Tripadvisor. Vi hadde ikke booket bord, men fikk et hyggelig vindusbord. De har ikke coctails, så vi bestilte et glass cava mens vi hygget oss med menyen. Mye godt av internasjonale og greske retter. Min kone ville ha indrefilet og jeg MÅTTE prøve lammekoteletter av die lam, suckling lamb. Jeg har aldri spist så mørt lammekjøtt før. Min kones indrefilet var også bra, men litt lite krydret. Vinlisten er lang og god. Vi drakk italiensk til maten. Vinen ble dekantert og luftet før servering. Alt i alt et meget hyggelig måltid. Nevnte jeg at vi fikk en brandy on the house før vi dro? Vi skal tilbake!

Dato for besøk: november 2016
Takk, KnutM118
Anmeldt 25. januar 2016

Et kvarters gange fra hotellet Flamingo Beach Resort finnes en luksuriøs restaurant med nydelig mat til overkommelig pris. En topprett er doble lammekoteletter, elegant servert og glimrende krydret. En avsluttende søtlig brandy på huset ble servert i vannvarmete glass ved bordet. Nydelig!

Dato for besøk: januar 2016
Takk, Gunnar K
Restaurante S, Gerente på Sebastyan's Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2016

Estimado viajero. Gracias por tu comentario y por haber elegido nuestro Restaurante. Estoy feliz de que hayas disfrutado de tu cena y esperamos tenerte de nuevo como cliente en nuestro Restaurante.

Anmeldt 22. juli 2015 via mobile enheter

Vi gjorde etter flere anbefalinger en reservasjon her og resturanten levde så til de grader opp til anbefalingene!
Som relativt fersk på vin til mat ba vi om de fant en vin som var lettdrikkelig samtidig som den skulle passe til rettene vi så på - og her traff vi på den beste hvitvinen vi har drukket!
Videre satset vi på typiske Greske retter både til forrett, hovedrett og dessert og alt smakte fantastisk! Vi fikk det møreste svinet og lammet noensinne! Mmmm! Alt i alt traff vi veldig bra på rettene, se gjerne bildene!
Anbefales på det sterkeste! - OBS husk å reserver i god tid!

Dato for besøk: juli 2015
Takk, aleksander438

Reisende som så på Sebastyan's Restaurant, så også på

Playa Blanca, Lanzarote

Har du vært i Sebastyan's Restaurant? Del dine erfaringer!