“Nydelig mat”

Vurdert som nr. 37 av 246 Restauranter i Playa Blanca
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 8. februar 2018

Denne elegante restauranten har nå utvidet lokalene og er like tiltalende som før. Stearinlysene er fremdeles tilpasset restaurantens greske opphav med demonstrasjon av Arkimedes lov! Maten er fremdeles utmerket og personalet meget elskverdig og serviceminded. Bordene var godt besatt da vi var der med gjester fra par til større selskaper. Bord bør derfor bestilles på forhånd. Prisnivået er overraskende lavt i forhold til den høye standarden. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Gunnar K
Sebastyans, Director General på Sebastyan's Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2018

Estimado Gunnar K, Nos gustaría darle las gracias tanto por su opinión estelar de Sebastyan`s Restaurant. Siempre es edificante ver que nuestros clientes realmente aprecian los servicios de calidad y exquisita comida y bebida que tratamos de proporcionar. Es cierto que se anima a los clientes para hacer reservas antes de su visita a Sebastyan`s, que muestra hasta qué punto nuestra propiedad es amado y apreciado por los turistas y los viajeros del mundo. Desde luego, esperamos poder darle la bienvenida de nuevo a Sebastyan`s pronto ! Saludos cordiales, Sebastyan Nechifor gerente general de Sebastyan`s Restaurant.

Anmeldt 16. april 2017 via mobile enheter

Maten var god, men ikke så store porsjoner. Servicen var grei, men ikke mer enn det. Kommer ikke til å gå der igjen.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Sidsel T
Anmeldt 14. desember 2016

Stedet er innbydende og maten fremdeles svært god. Vi fikk en stor, original forrett før andebrystet, oppfinnsomt anrettet, kom på bordet. Det smakte godt, slik som også den greske kyllingretten en av oss valgte. God husets vin.

Dato for besøk: desember 2016
Anmeldt 20. november 2016 via mobile enheter

Vi fant denne restauranten via Tripadvisor. Vi hadde ikke booket bord, men fikk et hyggelig vindusbord. De har ikke coctails, så vi bestilte et glass cava mens vi hygget oss med menyen. Mye godt av internasjonale og greske retter. Min kone ville ha indrefilet og jeg MÅTTE prøve lammekoteletter av die lam, suckling lamb. Jeg har aldri spist så mørt lammekjøtt før. Min kones indrefilet var også bra, men litt lite krydret. Vinlisten er lang og god. Vi drakk italiensk til maten. Vinen ble dekantert og luftet før servering. Alt i alt et meget hyggelig måltid. Nevnte jeg at vi fikk en brandy on the house før vi dro? Vi skal tilbake!

Dato for besøk: november 2016
Takk, KnutM118
Anmeldt 25. januar 2016

Et kvarters gange fra hotellet Flamingo Beach Resort finnes en luksuriøs restaurant med nydelig mat til overkommelig pris. En topprett er doble lammekoteletter, elegant servert og glimrende krydret. En avsluttende søtlig brandy på huset ble servert i vannvarmete glass ved bordet. Nydelig!

Dato for besøk: januar 2016
Takk, Gunnar K
Restaurante S, Gerente på Sebastyan's Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2016

Estimado viajero. Gracias por tu comentario y por haber elegido nuestro Restaurante. Estoy feliz de que hayas disfrutado de tu cena y esperamos tenerte de nuevo como cliente en nuestro Restaurante.

Reisende som så på Sebastyan's Restaurant, så også på

Playa Blanca, Lanzarote

Har du vært i Sebastyan's Restaurant? Del dine erfaringer!