“Geir”

La Chalanita Restaurante
Vurdert som nr. 52 av 178 Restauranter i Playa Blanca
Kjøkken: Europeisk, Grill, Vinbar
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening. I det hele tatt en god opplevelse. Men nødvendig å bestille bord, her er det populært !

Takk, 107geirh

Anmeldt 13. desember 2016

Et besøk her hører med når vi er i Playa Blanca. Maten er som vanlig god, ande-confit denne gang, og husets vin likeså. Et koselig og populært sted, så det bør bestilles bord. OK prisnivå.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Gunnar K
Anmeldt 7. oktober 2016

Veldig bra mat i et godt miljø med utmerket service. Anbefaler flambert rett indrefilet med grønn pepper, en innertier. Vi spiste også forskjellige typer fisk som de har på menyen, anbefales.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Jan-Eirik J
Anmeldt 25. januar 2016

En litt anonym inngang ved strandpromenaden i Playa Blanca fører opp til en innbydende restaurant i 2. etasje. Maten er god og stedet så populært at det lønner seg å bestille bord. De utadvendte eierne serverer og flamberer selv, og med nok kelnere er servicen ekspeditt og hyggelig. Kan anbefales.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, Gunnar K
Anmeldt 7. desember 2014

Når vi er på Charterferie i/på Playa Blanca vil vi helst spise middag her hver eneste kveld. Rettene er slik vi ønsker dem: ferske, gode råvarer - og vi lar oss begeistre hver gang. Meget bra beliggenhet, hyggelige, skolerte kelnere. Vår favoritt er saltbakt sjøabbor med hvitvin fra La Geria, Lanzarote.

Dato for besøk: desember 2014
Takk, Harald V

Reisende som så på La Chalanita Restaurante, så også på

Har du vært i La Chalanita Restaurante? Del dine erfaringer!