“Anbefales”

Vurdert som nr. 5 av 14 Restauranter i Tamariu
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Patxei Gastrobar var det stedet vi fikk best mat under vår tur til Tamariu. Stedet ligger nært sjøen, og har også uteservering.

Personalet er veldig hyggelig, og vi fikk god forklaring på de ulike rettene. Vi spiste «patatas bravas», tomat-tartar, dumplings med and (gyoza) , mini- hamburgere med wagyu, iberico skinke med tomatbrød. Alt smakte nydelig. Vi avsluttet med en dessert vi begge likte kjempegodt, Mousse de crema catalana.

Dato for besøk: september 2021

Dato for besøk: mai 2021

Reisende som så på Patxei Gastrobar, så også på

Tamariu, Palafrugell
Palamos, Province of Girona

Har du vært i Patxei Gastrobar? Del dine erfaringer!