“Topp burgers”
Anmeldelse av Eddy's Street Food

Eddy's Street Food
Vurdert som nr. 3 av 172 Restauranter i Guardamar del Segura
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Er her for andre gang og denne gang prøvde vi ut kyllingburgere, og vi ble heller ikke skuffet denne gang. Meget smakfullt, og lekkert servert. Vi prøvde også mozzarella sticks, og de var også gode, men litt for «mektige». Vi kommer garantert tilbake

Takk, see120458

Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Selve stedet er kult og veldig gjennomført! Vi fikk raskt bord og bestilt både mat og drikke. Vi spiste supreme burger alle sammen og hadde mozarellasticks og fries ved siden av. Mye mat for pengene og veldig godt! Absoultt verdt et besøk!

Dato for besøk: august 2019
Takk, hildehoi
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Svært god burger og tilbehør til en fornuftig pris. Superkoselig uteområde og en fin plass å sitte enten for bare drikke eller mat og drikke. Anbefales!

Dato for besøk: august 2019
Takk, F6535LZmonicam
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Var der med familie på 7 stykker. Litt vanskelig å få plass til store grupper når en ikke har reservert, men servitøren var svært behjelpelig. Maten var svært god og vi fikk rikelig mat i forhold til prisen. Svært fornøyd! Svært koselig restaurant!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Elisabeth K
Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Hadde ingen forhåpninger når jeg kom, og var heller ikke spesielt sulten, så jeg bestilte meg en Eddi’s Hot Dog. Tilbehøret bestod av brød, sprø løk å søtlig sennep. Nydelig smak å behagelig servitør. Rimelig pris!! Jeg kommer igjen

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, see120458

Reisende som så på Eddy's Street Food, så også på

Guardamar del Segura, Costa Blanca

Har du vært i Eddy's Street Food? Del dine erfaringer!