“Helt greit”

Vurdert som nr. 6 av 172 Restauranter i Guardamar del Segura
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

God mat. Ikke så mye på menyen, men det de har er godt.
Lammet i mintsaus og Apfelstrudelen med is anbefales.

Takk, OsloEllen

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

For oss som besøker restaurant Portico Mar hvert år, er det likdvel alltid inspirerende å komme tilbake. Vi har VIP-kort, dvs at du kan samle poeng inntil du får et gratis måltid (10 poeng). Vi bestiller oftest godt stekt biff med potetmos og karaffelvin. Vi var to familier som spiste 3-retters med øl, vin, vann og juice til 120 Euro totalt. Vi storkoser oss her med smakfull mat og topp service. Noen av servitørene har fartstid fra restauranter i Norge. Menyen er på mange språk, inkludert norsk. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, sveinatlea
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Alltid hyggelig å spise her. Topp service. Treretters og vin i karaffel. Vaniljeis med kirsebær anbefales. Show når noen feirer noe!

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, sveinatlea
Anmeldt 12. november 2016 via mobile enheter

Vi fikk spareribs som var kokt og deretter grillet. Ikke godt. Ellers var det enkel mat. Ikke noe å utsette på servicen.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, elinl99
Anmeldt 2. november 2016

15.95€ for en fantastisk 3 retters meny incl drikke, før kl 18.00. Veldig goft og myye for pengene

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, 245turidh_

Reisende som så på Portico Mar, så også på

Guardamar del Segura, Costa Blanca
Guardamar del Segura, Costa Blanca

Har du vært i Portico Mar? Del dine erfaringer!